This is an old revision of the document!


POV Display

Introducere

Student: Tudurean George-Alexandru
Grupa: 336CC

Scurta prezentare:

  • ce face: un display circular ce se bazeaza pe efectul POV (Persistence of Vision)
  • ce scop are: scopul de a afisa diferite imagini prin intermediul unei benzi de led-uri
  • de unde mi-a venit o asemenea idee: ideea a pornit de la display-ul POV cilindric din cladirea campus (e in laboratorul de electronica, la etajul 3) si mi s-a parut interesant ca imaginile afisate erau dragute (cred ca era sigla facultatii daca nu ma insel) dar in acelasi timp pare ceva dispozitiv in care sa iti tai mainile
  • de ce e util: nu stiu sincer de ce sau daca e util, e mai mult cool decat util.

Descriere generală

😈 Pentru un efect de lunga durata/permanent a fenomenului POV te poti uita la soare pentru cateva minute

Disclaimer: nu sunt responsabil pentru daunele provocate de glumele mele

Functionalitate:

  • display-ul se foloseste de o banda de led-uri de 50 de cm avand 144leds/m / 2 = 72 de led-uri si de efectul POV (imaginile raman pe retina si dupa disparitia lor)
  • un motor DC invarte o tija de plastic pe care este lipita banda de led-uri pentru redarea imaginilor
  • imaginile ce se doresc a fi redate se vor trimite catre esp32 cu ajutorul modulului de wifi al acestuia

Schema bloc:

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista de piese:

  • Espressif ESP32-S3-DevKitC-1-N8R8
  • motor DC cu senzor efect Hall: 424-1/19-MOTOR-KIT Digilent
  • LED strip: Adafruit dotstar cu led-uri SK9822, 0.5m 144leds/m density
  • tija de plastic pe care sa fie lipite led-urile
  • sursa/baterie pentru motor, microcontroller si LED strip
  • level shifter 3V - 5V pentru LED strip

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/apredescu/pov_display.1683476870.txt.gz · Last modified: 2023/05/07 19:27 by george.tudurean
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0