This is an old revision of the document!
POV Display
Introducere
Student: Tudurean George-Alexandru
Grupa: 336CC
Scurta prezentare:
ce face: un display circular ce se bazeaza pe efectul POV (Persistence of Vision)
ce scop are: scopul de a afisa diferite imagini prin intermediul unei benzi de led-uri
de unde mi-a venit o asemenea idee: ideea a pornit de la display-ul POV cilindric din cladirea campus (e in laboratorul de electronica, la etajul 3) si mi s-a parut interesant ca imaginile afisate erau dragute (cred ca era sigla facultatii daca nu ma insel) dar in acelasi timp pare ceva dispozitiv in care sa iti tai mainile
de ce e util: nu stiu sincer de ce sau daca e util, e mai mult cool decat util.
Descriere generală
😈 Pentru un efect de lunga durata/permanent a fenomenului POV te poti uita la soare pentru cateva minute
Disclaimer: nu sunt responsabil pentru daunele provocate de glumele mele
Functionalitate:
display-ul se foloseste de o banda de led-uri de 50 de cm avand 144leds/m / 2 = 72 de led-uri si de efectul POV (imaginile raman pe retina si dupa disparitia lor)
un motor DC invarte o tija de plastic pe care este lipita banda de led-uri pentru redarea imaginilor
imaginile ce se doresc a fi redate se vor trimite catre esp32 cu ajutorul modulului de wifi al acestuia
Schema bloc:
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării

Lista de piese:
Espressif ESP32-S3-DevKitC-1-N8R8
motor DC cu senzor efect Hall: 424-1/19-MOTOR-KIT Digilent
LED strip: Adafruit dotstar cu led-uri SK9822, 0.5m 144leds/m density
tija de plastic pe care sa fie lipite led-urile
sursa/baterie pentru motor, microcontroller si LED strip
level shifter 3V - 5V pentru LED strip
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF