This is an old revision of the document!
Laser Turret
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
In acest proiect am implementat o tureta mobila la care este atasat un laser
Consider ca este util in diverse domenii precum in salile de curs pentru a ajuta pofesorii sa faca highlight pe anumite cuvinte din slideuri,in servicii de securitate pentru delimitarea perimetrului,dar si in armata sau chiar jucarie pentru pisici.
Curiozitatea pentru alegerea temei acestui proiect a reprezentat ideea jocurilor din copilarie de tipul defend the tower.
Descriere generală
Tureta laser va fi un modul laser atasat la un mecanism bidirectional control de un joystick.Va avea o gama larga de functionalitati din viata reala atat la scara mica cat si la scara de la un simplu pointer catre anumite paragrafe/cuvinte importante pana la asistenta pentru masinarii militare.
Hardware Design
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Proiectul se bazeaza,in principal pe functionalitatea celor doua servo motoare.In prima faza am folosit laboratorul 1 pentru a utiliza moduluiUSART0 in functia loop(), valoarea citită de pe joystick fiind transmisă prin USART0 utilizând funcția USART0_transmit(joyVal).
Am folosit si un buton pentru a bloca si debloca starea servomotoarelor,cat si intreruperi hardware pentru a controla intensitatea ledului care este direct proportional cu miscarea servomotoarelor.
}
Rezultate Obţinute
Rezultatele obtinute in urma finalizarii si conectarii componentelor Hardware si Software:
Concluzii
In urma realizarii acestui proiect am realizat cat de mult este de munca in proiectele IoT,cat de importanta este planificarea riguroasa inainte de a te apuca de un astfel de proiect care folseste atat hard cat si soft si nevoia de a lucra la ambele concomitent fiindca degeaba termini partea de cod daca incurci pinii intre ei la hard:)).
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF