This is an old revision of the document!
Laser Turret
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
In acest proiect am implementat o tureta mobila la care este atasat un laser
Consider ca este util in diverse domenii precum in salile de curs pentru a ajuta pofesorii sa faca highlight pe anumite cuvinte din slideuri,in servicii de securitate pentru delimitarea perimetrului,dar si in armata sau chiar jucarie pentru pisici.
Curiozitatea pentru alegerea temei acestui proiect a reprezentat ideea jocurilor din copilarie de tipul defend the tower.
Descriere generală
Tureta laser va fi un modul laser atasat la un mecanism bidirectional control de un joystick.Va avea o gama larga de functionalitati din viata reala atat la scara mica cat si la scara de la un simplu pointer catre anumite paragrafe/cuvinte importante pana la asistenta pentru masinarii militare.
Hardware Design
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Proiectul se bazeaza,in principal pe functionalitatea celor doua servo motoare.In prima faza am folosit laboratorul 1 pentru a utiliza moduluiUSART0 in functia loop(), valoarea citită de pe joystick fiind transmisă prin USART0 utilizând funcția USART0_transmit(joyVal).
Am folosit si un buton pentru a bloca si debloca starea servomotoarelor,cat si intreruperi hardware pentru a controla intensitatea ledului care este direct proportional cu miscarea servomotoarelor.
Rezultate Obţinute
In urma realizarii acestui proiect am realizat cat de mult este de munca in proiectele IoT,cat de importanta este planificarea riguroasa inainte de a te apuca de un astfel de proiect care folseste atat hard cat si soft si nevoia de a lucra la ambele concomitent fiindca degeaba termini partea de cod daca incurci pinii intre ei la hard:)).
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF