This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:apredescu:iordache [2023/05/28 15:59] clara.iordache [Concluzii] |
pm:prj2023:apredescu:iordache [2023/05/30 21:31] (current) clara.iordache [Concluzii] |
||
---|---|---|---|
Line 81: | Line 81: | ||
În timp ce am lucrat la proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino, am învățat o mulțime de lucruri interesante. Am explorat conceptele de bază ale jocurilor și am înțeles cum funcționează paleta de control, mingea și sistemul de punctaj. Am avut ocazia să proiectez interfața jocului și să o implementez pe ecranul Arduino, adăugând grafice simple pentru a reprezenta paleta și mingea. De asemenea, am învățat să afișez informații importante, cum ar fi scorul. Pe parcursul proiectului, am dobândit abilități noi în jocul Pong, concentrându-mă pe coordonarea mișcărilor mele pentru a returna mingea în mod eficient și pentru a obține un scor cât mai mare. Este o experiență captivantă care m-a ajutat să înțeleg mai bine logica jocurilor și să dezvolt abilități practice în programare și interacțiune cu componentele hardware. | În timp ce am lucrat la proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino, am învățat o mulțime de lucruri interesante. Am explorat conceptele de bază ale jocurilor și am înțeles cum funcționează paleta de control, mingea și sistemul de punctaj. Am avut ocazia să proiectez interfața jocului și să o implementez pe ecranul Arduino, adăugând grafice simple pentru a reprezenta paleta și mingea. De asemenea, am învățat să afișez informații importante, cum ar fi scorul. Pe parcursul proiectului, am dobândit abilități noi în jocul Pong, concentrându-mă pe coordonarea mișcărilor mele pentru a returna mingea în mod eficient și pentru a obține un scor cât mai mare. Este o experiență captivantă care m-a ajutat să înțeleg mai bine logica jocurilor și să dezvolt abilități practice în programare și interacțiune cu componentele hardware. | ||
- | ===== Concluzii ===== | + | {{:pm:prj2023:apredescu:2a0ab99b-052b-436c-94c2-b8ff73177d97.jpeg?200|}}===== Concluzii ===== |
În concluzie, proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino a fost o experiență valoroasă și plină de învățăminte. Pe parcursul acestui proiect, am avut ocazia de a explora și de a aplica cunoștințele acumulate în programare și interacțiunea cu componente hardware. Am învățat să programez în limbajul Arduino și să utilizez bibliotecile și interfețele specifice pentru a controla ecranul OLED și butoanele/joystick-urile. | În concluzie, proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino a fost o experiență valoroasă și plină de învățăminte. Pe parcursul acestui proiect, am avut ocazia de a explora și de a aplica cunoștințele acumulate în programare și interacțiunea cu componente hardware. Am învățat să programez în limbajul Arduino și să utilizez bibliotecile și interfețele specifice pentru a controla ecranul OLED și butoanele/joystick-urile. | ||
Line 91: | Line 91: | ||
În final, proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino a reprezentat o oportunitate excelentă de a aplica teoria în practică și de a dezvolta abilități practice în domeniul programării și al interacțiunii cu hardware-ul. Acest proiect a consolidat cunoștințele mele și m-a inspirat să explorez și alte proiecte în viitor. | În final, proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino a reprezentat o oportunitate excelentă de a aplica teoria în practică și de a dezvolta abilități practice în domeniul programării și al interacțiunii cu hardware-ul. Acest proiect a consolidat cunoștințele mele și m-a inspirat să explorez și alte proiecte în viitor. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | |||
- | <note warning> | ||
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | ||
- | |||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | ||
- | </note> | ||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
Line 106: | Line 100: | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | <note> | + | Arduino_datasheet: https://docs.arduino.cc/static/32b4941b81a2c6a5308e0e9bd348d0e6/A000066-datasheet.pdf |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | arduino oled i2c tutorial : 0.96" 128 X 32 for beginners https://www.youtube.com/watch?v=_KD7skmusTQ |
- | </note> | + | How PONG Works: From Schematic to PCB to Console https://www.youtube.com/watch?v=iF7lo0vU_WI |
- | + | ||
- | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | + |