Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2023:apredescu:iordache [2023/05/28 15:56]
clara.iordache [Concluzii]
pm:prj2023:apredescu:iordache [2023/05/30 21:31] (current)
clara.iordache [Concluzii]
Line 81: Line 81:
  
 În timp ce am lucrat la proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino, am învățat o mulțime de lucruri interesante. Am explorat conceptele de bază ale jocurilor și am înțeles cum funcționează paleta de control, mingea și sistemul de punctaj. Am avut ocazia să proiectez interfața jocului și să o implementez pe ecranul Arduino, adăugând grafice simple pentru a reprezenta paleta și mingea. De asemenea, am învățat să afișez informații importante, cum ar fi scorul. Pe parcursul proiectului,​ am dobândit abilități noi în jocul Pong, concentrându-mă pe coordonarea mișcărilor mele pentru a returna mingea în mod eficient și pentru a obține un scor cât mai mare. Este o experiență captivantă care m-a ajutat să înțeleg mai bine logica jocurilor și să dezvolt abilități practice în programare și interacțiune cu componentele hardware. În timp ce am lucrat la proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino, am învățat o mulțime de lucruri interesante. Am explorat conceptele de bază ale jocurilor și am înțeles cum funcționează paleta de control, mingea și sistemul de punctaj. Am avut ocazia să proiectez interfața jocului și să o implementez pe ecranul Arduino, adăugând grafice simple pentru a reprezenta paleta și mingea. De asemenea, am învățat să afișez informații importante, cum ar fi scorul. Pe parcursul proiectului,​ am dobândit abilități noi în jocul Pong, concentrându-mă pe coordonarea mișcărilor mele pentru a returna mingea în mod eficient și pentru a obține un scor cât mai mare. Este o experiență captivantă care m-a ajutat să înțeleg mai bine logica jocurilor și să dezvolt abilități practice în programare și interacțiune cu componentele hardware.
-===== Concluzii =====+{{:​pm:​prj2023:​apredescu:​2a0ab99b-052b-436c-94c2-b8ff73177d97.jpeg?​200|}}===== Concluzii =====
  
-În concluzie, proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino a fost o experiență valoroasă și plină de învățăminte. Pe parcursul acestui proiect, am avut ocazia de a explora și de a aplica cunoștințele ​noastre ​în programare și interacțiunea cu componente hardware. Am învățat să programăm ​în limbajul Arduino și să utilizăm ​bibliotecile și interfețele specifice pentru a controla ecranul OLED și butoanele/​joystick-urile.+În concluzie, proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino a fost o experiență valoroasă și plină de învățăminte. Pe parcursul acestui proiect, am avut ocazia de a explora și de a aplica cunoștințele ​acumulate ​în programare și interacțiunea cu componente hardware. Am învățat să programez ​în limbajul Arduino și să utilizez ​bibliotecile și interfețele specifice pentru a controla ecranul OLED și butoanele/​joystick-urile.
  
-Implementarea jocului Pong ne-a permis să înțelegem ​și să aplicăm concepte fundamentale ale jocurilor, cum ar fi paleta de control, mingea și sistemul de punctaj. Am experimentat procesul de proiectare a interfeței utilizatorului și am învățat cum să afișăm informații relevante pe ecran. De asemenea, am avut ocazia de a ne îmbunătăți abilitățile de joc Pong prin practică și iterație, concentrându-ne pe coordonarea mișcărilor și obținerea unui scor cât mai mare.+Implementarea jocului Pong mi-a permis să înțeleg și să aplic concepte fundamentale ale jocurilor, cum ar fi paleta de control, mingea și sistemul de punctaj. Am experimentat procesul de proiectare a interfeței utilizatorului și am învățat cum să afișăm informații relevante pe ecran. De asemenea, am avut ocazia de a-mi îmbunătăți abilitățile de joc Pong prin practică și iterație, concentrându-ma pe coordonarea mișcărilor și obținerea unui scor cât mai mare.
  
-Proiectul a adus cu sine și provocări, cum ar fi gestionarea corectă a coliziunilor,​ sincronizarea jocului și optimizarea performanței. Aceste provocări ​ne-au încurajat să căutăm ​soluții creative și să ne extindem ​cunoștințele în domeniul dezvoltării jocurilor.+Proiectul a adus cu sine și provocări, cum ar fi gestionarea corectă a coliziunilor,​ sincronizarea jocului și optimizarea performanței. Aceste provocări ​m-au încurajat să caut soluții creative și să mi extind ​cunoștințele în domeniul dezvoltării jocurilor.
  
-În final, proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino a reprezentat o oportunitate excelentă de a aplica teoria în practică și de a dezvolta abilități practice în domeniul programării și al interacțiunii cu hardware-ul. Acest proiect a consolidat cunoștințele ​noastre ​și ne-a inspirat să explorăm ​și alte proiecte ​creative ​în viitor.+În final, proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino a reprezentat o oportunitate excelentă de a aplica teoria în practică și de a dezvolta abilități practice în domeniul programării și al interacțiunii cu hardware-ul. Acest proiect a consolidat cunoștințele ​mele și m-a inspirat să explorez ​și alte proiecte în viitor.
 ===== Download ===== ===== Download =====
- 
-<note warning> 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
- 
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. 
-</​note>​ 
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
Line 106: Line 100:
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +Arduino_datasheet:​ https://​docs.arduino.cc/​static/​32b4941b81a2c6a5308e0e9bd348d0e6/​A000066-datasheet.pdf 
-Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**+arduino oled i2c tutorial : 0.96" ​128 X 32 for beginners https://​www.youtube.com/​watch?v=_KD7skmusTQ 
-</​note>​ +How PONG Works: From Schematic to PCB to Console https://www.youtube.com/​watch?​v=iF7lo0vU_WI
- +
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?do=export_pdf">​Export ​to PDF</a></html> +
pm/prj2023/apredescu/iordache.1685278578.txt.gz · Last modified: 2023/05/28 15:56 by clara.iordache
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0