Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2023:apredescu:iordache [2023/05/28 15:48]
clara.iordache [Software Design]
pm:prj2023:apredescu:iordache [2023/05/30 21:31] (current)
clara.iordache [Concluzii]
Line 24: Line 24:
 {{:​pm:​prj2023:​apredescu:​anto_bloc.png?​300|}} {{:​pm:​prj2023:​apredescu:​anto_bloc.png?​300|}}
  
 +==Hardware==
 Lista Componente: Lista Componente:
  
Line 39: Line 40:
  
 {{:​pm:​prj2023:​apredescu:​816660a5-8c10-4c61-afc6-225d7129eeb3.jpeg?​200|}} {{:​pm:​prj2023:​apredescu:​816660a5-8c10-4c61-afc6-225d7129eeb3.jpeg?​200|}}
 +
 +==Software==
  
 În primele linii ale codului, sunt incluse bibliotecile necesare pentru a comunica cu afișajul OLED și pentru a interacționa cu butoanele. Acestea includ bibliotecile SPI și Wire pentru comunicația serială și bibliotecile Adafruit_GFX și Adafruit_SSD1306 pentru controlul afișajului OLED. În primele linii ale codului, sunt incluse bibliotecile necesare pentru a comunica cu afișajul OLED și pentru a interacționa cu butoanele. Acestea includ bibliotecile SPI și Wire pentru comunicația serială și bibliotecile Adafruit_GFX și Adafruit_SSD1306 pentru controlul afișajului OLED.
Line 77: Line 80:
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +În timp ce am lucrat la proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino, am învățat o mulțime de lucruri interesante. Am explorat conceptele de bază ale jocurilor și am înțeles cum funcționează paleta de control, mingea și sistemul de punctaj. Am avut ocazia să proiectez interfața jocului și să o implementez pe ecranul Arduino, adăugând grafice simple pentru a reprezenta paleta și mingea. De asemenea, am învățat să afișez informații importante, cum ar fi scorul. Pe parcursul ​proiectului, am dobândit abilități noi în jocul Pong, concentrându-mă pe coordonarea mișcărilor mele pentru a returna mingea în mod eficient și pentru a obține un scor cât mai mare. Este o experiență captivantă care m-a ajutat să înțeleg mai bine logica jocurilor și să dezvolt abilități practice în programare și interacțiune cu componentele hardware
-Care au fost rezultatele obţinute ​în urma realizării proiectului ​vostru+{{:​pm:​prj2023:​apredescu:​2a0ab99b-052b-436c-94c2-b8ff73177d97.jpeg?​200|}}===== Concluzii =====
-</​note>​+
  
-===== Concluzii =====+În concluzie, proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino a fost o experiență valoroasă și plină de învățăminte. Pe parcursul acestui proiect, am avut ocazia de a explora și de a aplica cunoștințele acumulate în programare și interacțiunea cu componente hardware. Am învățat să programez în limbajul Arduino și să utilizez bibliotecile și interfețele specifice pentru a controla ecranul OLED și butoanele/​joystick-urile.
  
-===== Download =====+Implementarea jocului Pong mi-a permis să înțeleg și să aplic concepte fundamentale ale jocurilor, cum ar fi paleta de control, mingea și sistemul de punctaj. Am experimentat procesul de proiectare a interfeței utilizatorului și am învățat cum să afișăm informații relevante pe ecran. De asemenea, am avut ocazia de a-mi îmbunătăți abilitățile de joc Pong prin practică și iterație, concentrându-ma pe coordonarea mișcărilor și obținerea unui scor cât mai mare.
  
-<note warning>​ +Proiectul a adus cu sine și provocăricum ar fi gestionarea corectă a coliziunilorsincronizarea jocului șoptimizarea performanței. Aceste provocări m-au încurajat să caut soluții creative și să mi extind cunoștințele în domeniul dezvoltării jocurilor.
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) ​cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ sursescheme, etc. Un fişier READMEun ChangeLog, un script de compilare şcopiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).+
  
-Fişierele se încarcă ​pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul ​în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul)**Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**+În final, proiectul de implementare a jocului Pong pe o placă Arduino a reprezentat o oportunitate excelentă de a aplica teoria ​în practică și de a dezvolta abilități practice în domeniul programării și al interacțiunii cu hardware-ulAcest proiect a consolidat cunoștințele mele și m-a inspirat să explorez și alte proiecte în viitor
-</​note>​+===== Download =====
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
Line 99: Line 100:
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +Arduino_datasheet:​ https://​docs.arduino.cc/​static/​32b4941b81a2c6a5308e0e9bd348d0e6/​A000066-datasheet.pdf 
-Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**+arduino oled i2c tutorial : 0.96" ​128 X 32 for beginners https://​www.youtube.com/​watch?v=_KD7skmusTQ 
-</​note>​ +How PONG Works: From Schematic to PCB to Console https://www.youtube.com/​watch?​v=iF7lo0vU_WI
- +
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?do=export_pdf">​Export ​to PDF</a></html> +
pm/prj2023/apredescu/iordache.1685278097.txt.gz · Last modified: 2023/05/28 15:48 by clara.iordache
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0