This is an old revision of the document!


Battleship

Introducere

<p> Proiectul consta in crearea unui joc multiplayer (2 jucatori) ce simuleaza un joc de Battleship. Fiecarui jucator ii sunt asignate 5 nave de lupta de dimensiuni diferite asezate fie vertical, fie orizontal, iar scopul jocului este sa distrugi in totalitate toate navele inamicului. Jucatorii interactioneaza cu celalalt pe runde: jucatorul care trebuie sa faca o decizie vede tabla pe care loviturilor pe care le-a dat ce pot fi de doua tipuri HIT sau MISS in cazul in care lovitara a nimerit o unitate a unei nave. O nava este alcatuita dintr-un numar de 2, 3, 4 sau 5 unitati si este considerata distrusa in momentul in care toate unitatile au fost nimerite. Jocul se opreste in momentul in care unul dintre jucatori reuseste sa distruga toate navele celuilalt jucator. </p> <p> La nivelul interactiunii cu proiectul in momentul in care un jucator trebuie sa aleaga o pozitie (coordonata x si y) a unui atac apasa pe butonul de ATTACK, iar pe ecran se vor afisa un mesaj de tipul “X: N Y: N”, jucatorul trebuind sa aleaga o pozitie a atacului prin apasarea butoanelor LEFT, RIGHT, UP, DOWN si apoi sa apese butonul HIT. Celor doi jucatori li se vor afisa mesaje ce vor sugera daca aceasta actiune a avut un impact. </p>

Descriere generală

Hardware Design

Componentele hardware folosite în cadrul proiectului:

  • ARDUINO UNO

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea *Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul *:pm:prj20??:c?* sau *:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). *Exemplu:* Dumitru Alin, 331CC → *:pm:prj2009:cc:dumitru_alin*.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe *Resurse Software* şi *Resurse Hardware*.

Export to PDF

pm/prj2023/apredescu/battleship_game.1683457726.txt.gz · Last modified: 2023/05/07 14:08 by dragos.andronic
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0