This is an old revision of the document!
Wrench Arduino LED Mask
Introducere
The Wrench Light-Up Mask Project is a creative undertaking that aims to bring the popular video game character, Wrench, to life. The main inspiration for the project comes from Wrench's iconic mask that lights up and changes colors in the game Watch Dogs 2. The project involves building a real-life version of this mask, complete with working LED lights and a design that closely resembles the original.
Descriere generală
The Arduino UNO is the central component, controlling the wireless communication with the HC-06 module and the LED matrix display. The 9V battery holder provides power to the Arduino UNO and the LED matrix display. The on/off switch on the battery holder allows the user to turn the system on and off as needed.
The white LED matrix display with MAX7219 module is used to display visual information, and can be controlled by the Arduino UNO through the use of the LedControl library.
Overall, this system is designed to allow wireless communication between the Arduino UNO and a remote device using Bluetooth, while also providing visual feedback through the use of the LED matrix display.
Hardware Design
These are the first components I believe I will require, though they may alter as project experiments progress:
3D printer
HC-06 wireless bluetooth module
Arduino UNO
9V battery holder with an on/off switch
x2 white 8×8 LED matrix with MAX7219 module
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF