This is an old revision of the document!
Pong game using Arduino
Szocs Mihaela-Felicia 331CB
Introducere
Proiectul este un joc Pong realizat cu ajutorul placii Arduino. Scopul jocului este de a lovi mingea cu paleta si de a o face sa treaca de catre paleta adversa. Jocul se desfasoara pe doua matrice LED de 8×8, iar jucatorii isi controleaza paleta cu ajutorul a doua potentiometre. De asemenea, jocul poate fi inceput sau resetat cu ajutorul a doua butoane.
Pentru a realiza acest proiect, este necesara conectarea a doua potentiometre si a doua butoane la placa Arduino, precum si a doua matrice LED. De asemenea, se va utiliza biblioteca LedControl pentru a controla afisajul matricilor LED .
In final, prin intermediul proiectului, utilizatorii pot sa isi testeze abilitatile si sa se distreze jucand unul dintre cele mai vechi jocuri video, Pong.
Descriere generală
O schemă bloc cu toate modulele proiectului:
Hardware Design
Pentru acest proiect, vom avea nevoie de urmatoarele piese:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.