This is an old revision of the document!


Pong game using Arduino

Szocs Mihaela-Felicia 331CB

Introducere

Proiectul este un joc Pong realizat cu ajutorul placii Arduino. Scopul jocului este de a lovi mingea cu paleta si de a o face sa treaca de catre paleta adversa. Jocul se desfasoara pe doua matrice LED de 8×8, iar jucatorii isi controleaza paleta cu ajutorul a doua potentiometre. De asemenea, jocul poate fi inceput sau resetat cu ajutorul a doua butoane.

Pentru a realiza acest proiect, este necesara conectarea a doua potentiometre si a doua butoane la placa Arduino, precum si a doua matrice LED. De asemenea, se va utiliza biblioteca LedControl pentru a controla afisajul matricilor LED .

In final, prin intermediul proiectului, utilizatorii pot sa isi testeze abilitatile si sa se distreze jucand unul dintre cele mai vechi jocuri video, Pong.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului:

SCHEMA BLOC app.diagrams.net

Hardware Design

Pentru acest proiect, vom avea nevoie de urmatoarele piese:

  • Placa Arduino Uno sau Mega
  • 2 potentiometre
  • 2 butoane pushbutton
  • 2 matrici LED de 8×8
  • Jumper wires

  Software Design 

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

   Rezultate Obţinute 

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

pm/prj2023/amocanu/szocsmihaela_proiect.1683459751.txt.gz · Last modified: 2023/05/07 14:42 by mihaela.szocs
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0