This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:amocanu:szocsmihaela_proiect [2023/05/25 11:05] mihaela.szocs |
pm:prj2023:amocanu:szocsmihaela_proiect [2023/05/29 19:38] (current) mihaela.szocs |
||
---|---|---|---|
Line 3: | Line 3: | ||
===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Proiectul este un joc Pong realizat cu ajutorul placii Arduino. Scopul jocului este de a lovi mingea cu paleta si de a o face sa treaca de catre paleta adversa. Jocul se desfasoara pe doua matrice LED de 8x8, iar jucatorii isi controleaza paleta cu ajutorul a doua potentiometre. De asemenea, jocul poate fi inceput sau resetat cu ajutorul a doua butoane. | ||
- | Pentru a realiza acest proiect, este necesara conectarea a doua potentiometre si a doua butoane la placa Arduino, precum si a doua matrice LED. De asemenea, se va utiliza biblioteca LedControl pentru a controla afisajul matricilor LED . | + | Jocul este implementat pe o plăcuță Arduino Uno și implică doi jucători care se confruntă într-un joc de ping pong. Scopul jocului este de a controla direcția bilei sau prin colectarea unui element de pick-up special, care apare în timpul jocului. Există, de asemenea, obstacole care apar în mod aleatoriu pentru a încurca jucătorii. Interacțiunea cu jocul se face prin intermediul butoanelor și afișarea rezultatelor se realizează pe un display. De asemenea, se utilizează un buzzer pentru a semnala coliziunile bilei cu terenul, obstacolele sau atunci când un jucător marchează un punct. |
- | + | ||
- | In final, prin intermediul proiectului, utilizatorii pot sa isi testeze abilitatile si sa se distreze jucand unul dintre cele mai vechi jocuri video, Pong. | + | |
</note> | </note> | ||
Line 24: | Line 21: | ||
Pentru acest proiect, vom avea nevoie de urmatoarele piese: | Pentru acest proiect, vom avea nevoie de urmatoarele piese: | ||
- | *Arduino Uno R3 | + | * Arduino Uno R3 |
- | *Modul LCD 2004 | + | * Butoane |
- | *Modul I2C pentru LCD 2004 | + | * Buzzer pasiv |
- | *Modul Joystick x 2 | + | * OLED Display 0.96” 128×64 SPI |
- | *Breadboard | + | * Fire |
- | *Rezistențe 1kΩ | + | |
- | *Buton | + | |
**Schema electrica** | **Schema electrica** | ||
Line 70: | Line 65: | ||
- | {{:pm:prj2023:amocanu:baraloading.jpg?400|}} | + | {{:pm:prj2023:amocanu:baraloading.jpg?500|}} |
- | {{:pm:prj2023:amocanu:meniualegerepuncte.jpg?400|}} | + | {{:pm:prj2023:amocanu:meniualegerepuncte.jpg?500|}} |
- | {{:pm:prj2023:amocanu:desfasurarejoc.jpg?400|}} | + | {{:pm:prj2023:amocanu:desfasurarejoc.jpg?500|}} |
- | {{:pm:prj2023:amocanu:mesajfinal.jpg?400|}} | + | {{:pm:prj2023:amocanu:mesajfinal.jpg?500|}} |
Line 81: | Line 76: | ||
Proiect util in vederea intelegerii mai bune a conexiunii hardware-software. | Proiect util in vederea intelegerii mai bune a conexiunii hardware-software. | ||
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | ===== Download ===== | ||
+ | {{:pm:prj2023:amocanu:pm.zip|}} | ||
===== Jurnal resurse ===== | ===== Jurnal resurse ===== |