This is an old revision of the document!
Proiectul constă în asigurarea mediului pentru a juca un joc relativ simplu: se dau 3 pahare și o bilă. La întâmplare, un pahar acoperă mingiuța și se amestecă toate paharele. Prin amestecare, se înțelege schimbarea pozițiilor tuturor paharelor. După un timp relativ mic (aproximativ 10 secunde), se oprește shuffle-ul și jucătorul trebuie să aleagă paharul care acoperă bila. Pentru fiecare tip de alegere va fi difuzat un sunet corespunzător. Ideea de la care am pornit pleacă de la faptul că la cursul elemente de grafică pe calculator am căpătat un insight legat de munca din spatele unui joc și pentru că îmi este mai convenabil să codez un joc simplu decât să lucrez cu senzori. Consider că proiectul va fi util, deoarece voi învăța cum să îmbin noțiuni din câteva laboaratoare: timere, întreruperi, I2C, comunicarea cu interfața serială.
Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html
Utilizatorul are la dispoziție 3 butoane: unul pentru a muta cursorul la stânga, altul pentru mutare cursor la dreapta și unul pentru
a alege opțiunea (în cazul nostru paharul) pe care utilizatorul o consideră corectă. La oricare dintre cele 3 apăsări, prin intermediul plăcii
Arduino, modificarea va fi vizibilă pe ecranul LCD. Pentru o alegere corectă, va fi difuzat suplimentar un sunet (posibil că va fi ori 'Felicitări', ori 'Bravo'), iar pentru o alegere incorectă se va auzi 'Mai încearcă' (UPDATE: Am renunțat la folosirea buzzer-ului).
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.