This is an old revision of the document!
Consolă de gaming cu un joc
Introducere
Lista de piese achiziționate până la momentul actual:
GroundStudio Jade Uno+
Display OLED 0.96” I2C Albastru JMD0.96D-1
Cabluri SH-4P I2C 3V3 compatibil QWIIC/STEMMA - Lungime : 50mm
Breadboard
Fire Dupont tată-tată și mamă-tată
Butoane Push Button
Buzzer
Rezistențe
Proiectul constă în asigurarea mediului pentru a juca un joc relativ simplu: se dau 3 pahare și o bilă. La întâmplare, un
pahar acoperă mingiuța și se amestecă toate paharele. Prin amestecare, se înțelege schimbarea pozițiilor tuturor paharelor.
După un timp relativ mic (aproximativ 10 secunde), se oprește shuffle-ul și jucătorul trebuie să aleagă paharul care acoperă
bila. Pentru fiecare tip de alegere va fi difuzat un sunet corespunzător. Ideea de la care am pornit pleacă de la faptul că la cursul elemente de grafică pe calculator am căpătat un insight
legat de munca din spatele unui joc și pentru că îmi este mai convenabil să codez un joc simplu decât să lucrez cu senzori.
Consider că proiectul va fi util, deoarece voi învăța cum să îmbin noțiuni din câteva laboaratoare: timere, întreruperi, I2C.
Descriere generală
Utilizatorul are la dispoziție 3 butoane: unul pentru a muta cursorul la stânga, altul pentru mutare cursor la dreapta și unul pentru
a alege opțiunea (în cazul nostru paharul) pe care utilizatorul o consideră corectă. La oricare dintre cele 3 apăsări, prin intermediul plăcii
Arduino, modificarea va fi vizibilă pe ecranul LCD. Pentru o alegere corectă, va fi difuzat suplimentar un sunet (posibil că va fi ori 'Felicitări', ori 'Bravo'), iar pentru o alegere incorectă se va auzi 'Mai încearcă'
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
26 aprilie 2023 sosire prim lot piese (printre ele, LCD-ul, placa Arduino și cablurile I2C)
5 mai 2023 al doilea lot de piese (celelalte piese menționate)
22 mai 2023 finalizare hardware
29-30 mai 2023 finalizare proiect
Din cauza unor conflicte software ce nu au mai putut fi investigate la timp, am decis să nu mai folosesc buzzer
Bibliografie/Resurse