This is an old revision of the document!
Proiectul constă în asigurarea mediului pentru a juca un joc relativ simplu: se dau 3 pahare și o bilă. La întâmplare, un pahar acoperă mingiuța și se amestecă toate paharele. Prin amestecare, se înțelege schimbarea pozițiilor tuturor paharelor. După un timp relativ mic (aproximativ 10 secunde), se oprește shuffle-ul și jucătorul trebuie să aleagă paharul care acoperă bila. Ideea de la care am pornit pleacă de la faptul că la cursul elemente de grafică pe calculator am căpătat un insight legat de munca din spatele unui joc și pentru că îmi este mai convenabil un joc decât să lucrez cu senzori. Consider că proiectul va fi util, deoarece voi învăța cum să îmbin noțiuni din câteva laboaratoare: timere, întreruperi, I2C.
Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.