This is an old revision of the document!


Consolă de gaming cu un joc

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

Proiectul constă în asigurarea mediului pentru a juca un joc relativ simplu: se dau 3 pahare și o bilă. La întâmplare, un pahar acoperă mingiuța și se amestecă toate paharele. Prin amestecare, se înțelege schimbarea pozițiilor tuturor paharelor. După un timp relativ mic (aproximativ 10 secunde), se oprește shuffle-ul și jucătorul trebuie să aleagă paharul care acoperă bila. Ideea de la care am pornit pleacă de la faptul că la cursul elemente de grafică pe calculator am căpătat un insight legat de munca din spatele unui joc și pentru că îmi este mai convenabil un joc decât să lucrez cu senzori. Consider că proiectul va fi util, deoarece voi învăța cum să îmbin noțiuni din câteva laboaratoare: timere, întreruperi, I2C.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/amocanu/gaming_console_with_one_game.1683470902.txt.gz · Last modified: 2023/05/07 17:48 by mihnea.virlan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0