This is an old revision of the document!
Interactive speed radar
Introducere
Un dispozitiv care determina viteza unui obiect și o afiseaza pe un LCD, alaturi de alte mesaje sugestive, in functie de setari. Utilizatorul poate selecta afisarea vitezei in km/h, mph sau m/s, poate seta limita de viteza si modul de afisare al mesajelor. In functie de limita de viteza introdusa, se afiseaza diferite mesaje de informare insotite de colorarea corespunzatoare a unei benzi LED, și chiar suma amenzii de viteza daca lasam gandurile intruzive sa castige.
P.S: Este posibil ca valoarea amenzii sa nu mai fie corecta pe viitor.
Descriere generală
Viteza obiectului este masurata de doi senzori infrarosu, amplasati la o distanta cunoscuta. Se masoara intervalul de timp necesar activarii ambilor senzori. Se imparte distanta la timp si se obtine viteza 🤓.
Prin intermediul unei tastaturi numerice, utilizatorul poate sa modifice comportamentul radarului de viteza, astfel:
poate modifica limita de viteza (pentru momentele cand prinde Autobahn-ul liber)
poate schimba modul in care se afiseaza mesajele informative (standard sau cu referinte de Formula 1)
poate schimba unitatea de masura a vitezei: km/h, m/s sau freedom units (mph)
Hardware Design
Componente folosite:
Arduino Uno R3
2 x senzor infrarosu
Ecran LCD
Modul tastatura 4×3
Banda LED RGB
Breadboard
Rezistenta 470 ohm
Fire de legatura
Tinkercad:
Schema electrica:
Real life:
Modulul de keypad folosit in simulare nu este cel pe care il folosesc in proiectul meu, deoarece nu am reusit sa il gasesc.
Cu toate acestea, am incercat sa pastrez legaturile intre modulul din simulari si placuta cat mai aproape de realitate
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF