This is an old revision of the document!


2048 Game

Introducere

Proiectul isi propune implementarea jocului 2048. Initial pornim cu un grid 4×4 cu 2 valoari intre 2 si 4 in casute aleatoare. Exista 4 tipuri de mutari: sus, jos, stanga, dreapta. Scopul jocului este sa atingi valoarea 2048

Descriere generală

În jocul 2048, există patru tipuri de mutări disponibile: sus, jos, stânga și dreapta, iar fiecare mutare implică deplasarea tuturor pieselor în direcția aleasă. Piesele cu aceeași valoare se combină și se eliberează unul dintre câmpuri. De asemenea, la fiecare mișcare, o valoare de 2 sau 4 este adăugată aleatoriu într-un câmp gol din grilă. Mutarile se vor realiza cu ajutorul unui joystick. Jocul se încheie atunci când nu mai sunt mutări disponibile (când grila este plină) sau atunci când se obține piesa cu valoarea 2048.

Schema bloc

Hardware Design

⦁ Arduino UNO

⦁ Display OLED 128×64 - 0.96” SPI

⦁ Joystick

⦁ Breadboard

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea *Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul *:pm:prj20??:c?* sau *:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). *Exemplu:* Dumitru Alin, 331CC → *:pm:prj2009:cc:dumitru_alin*.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe *Resurse Software* şi *Resurse Hardware*.

Export to PDF

pm/prj2023/alucaci/andreighiocel.1683490492.txt.gz · Last modified: 2023/05/07 23:14 by andrei.ghiocel
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0