This is an old revision of the document!


Simon Says - Ravariu Eugen-Cristian - 332CB

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Scopul acestui proiect este realizarea unui dispozitiv ce imita comportamentul jucariei Simon Says. Scopul jocului este de a urmari o secventa din ce in ce mai lunga de aprinderi de LED-uri si de a o reda in mod corect prin apasari de butoane.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Sistemul asteapta mai intai apasarea butonului de start. Apoi, afiseaza o secventa de lungime 1. Un element al secventei consta in aprinderea unuia din cele 4 leduri si generarea unui semnal sonor corespunzator. Jucatorul va trebui sa recreeze secventa prin apasarea in ordine a butoanelor ce corespund fiecarui led. Apasarea butonului duce la aprinderea led-ului corespunzator si la semnalul sonor corespunzator. Daca jucatorul reuseste sa recreeze secventa corect, dispozitivul va reda secventa anterioara, cu un nou element la sfarsit. Daca jucatorul realizeaza o greseala, se aprind toate led-urile si se reda un semnal sonor specific. In timpul jocului, ecranul LCD afiseaza lungimea secventei curente si scorul maxim obtinut. Scorul maxim poate fi resetat prin tinerea apasata a butonului de start pentru o secunda.

Schema Bloc

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista componente:

  • 5 butoane
  • 4 led-uri
  • 4 rezistente:
  • Arduino Nano
  • passive buzzer
  • 1602 LCD with I2C
  • baterie 9V

Schema Electrica

Poza Proiect

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/alexau/simon-says.1684419080.txt.gz · Last modified: 2023/05/18 17:11 by eugen.ravariu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0