Simon Says - Ravariu Eugen-Cristian - 332CB

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Scopul acestui proiect este realizarea unui dispozitiv ce imita comportamentul jucariei Simon Says. Scopul jocului este de a urmari o secventa din ce in ce mai lunga de aprinderi de LED-uri si de a o reda in mod corect prin apasari de butoane.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Sistemul asteapta mai intai apasarea butonului de start. Apoi, afiseaza o secventa de lungime 1. Un element al secventei consta in aprinderea unuia din cele 4 leduri si generarea unui semnal sonor corespunzator. Jucatorul va trebui sa recreeze secventa prin apasarea in ordine a butoanelor ce corespund fiecarui led. Apasarea butonului duce la aprinderea led-ului corespunzator si la semnalul sonor corespunzator. Daca jucatorul reuseste sa recreeze secventa corect, dispozitivul va reda secventa anterioara, cu un nou element la sfarsit. Daca jucatorul realizeaza o greseala, se aprind toate led-urile si se reda un semnal sonor specific. In timpul jocului, ecranul LCD afiseaza lungimea secventei curente si scorul maxim obtinut.

Schema Bloc

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista componente:

  • 5 butoane
  • 4 led-uri
  • 4 rezistente:
  • Arduino Nano
  • passive buzzer
  • 1602 LCD with I2C
  • baterie 9V

Schema Electrica

Poza Proiect

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Cod sursa: ravariu_eugen_332cb_proiect.zip

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Demonstratie: video_ravariueugen.zip

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/alexau/simon-says.txt · Last modified: 2023/05/28 20:22 by eugen.ravariu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0