This is an old revision of the document!
Pong Game
Introducere
Prezentarea pe scurt:
Proiectul este reprezentat de un joc, Pong Game, în care o paletă este controlata pentru a respinge o minge de-a lungul terenului de joc, astfel incat să o ducă în jumătatea adversarului, câștigând astfel puncte. Ecranul OLED afișează imaginea jocului, iar butoanele sunt utilizate pentru a controla mișcarea paletei și,inclusiv, a mingii.
Scopul proiectului este de a crea un joc interactiv și distractiv, folosind o placă Arduino Uno, un ecran OLED și butoane de control, și de a exersa abilitățile de programare Arduino și de construcție de proiecte electronice
Ideea de la care s-a pornit a fost de a crea un joc clasic și popular ca Pong, folosind tehnologia Arduino și componente electronice simple precum un ecran OLED și butoane de control, pentru a face proiectul accesibil pentru începători în domeniul programării și electronicii
Acest proiect poate fi util pentru alții ca o introducere în programarea Arduino și electronica, deoarece oferă o modalitate accesibilă de a învăța și de a aplica abilitățile de programare și construcție de proiecte. De asemenea, poate fi util pentru a-i inspira pe alții să creeze propriile lor proiecte electronice și să-și dezvolte creativitatea și abilitățile practice.
Descriere generală
Hardware Design
Materiale necesare:
Placă Arduino Uno
Ecran color OLED
Butoane
Breadboard
Fire de conexiune
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse