This is an old revision of the document!


Pong Game

Introducere

Prezentarea pe scurt:

  • Proiectul este reprezentat de un joc, Pong Game, în care o paletă este controlata pentru a respinge o minge de-a lungul terenului de joc, astfel incat să o ducă în jumătatea adversarului, câștigând astfel puncte. Ecranul OLED afișează imaginea jocului, iar butoanele sunt utilizate pentru a controla mișcarea paletei și,inclusiv, a mingii.
  • Scopul proiectului este de a crea un joc interactiv și distractiv, folosind o placă Arduino Uno, un ecran OLED și butoane de control, și de a exersa abilitățile de programare Arduino și de construcție de proiecte electronice
  • Ideea de la care s-a pornit a fost de a crea un joc clasic și popular ca Pong, folosind tehnologia Arduino și componente electronice simple precum un ecran OLED și butoane de control, pentru a face proiectul accesibil pentru începători în domeniul programării și electronicii
  • Acest proiect poate fi util pentru alții ca o introducere în programarea Arduino și electronica, deoarece oferă o modalitate accesibilă de a învăța și de a aplica abilitățile de programare și construcție de proiecte. De asemenea, poate fi util pentru a-i inspira pe alții să creeze propriile lor proiecte electronice și să-și dezvolte creativitatea și abilitățile practice.

Descriere generală

Hardware Design

Materiale necesare:

  • Placă Arduino Uno
  • Ecran color OLED
  • Butoane
  • Breadboard
  • Fire de conexiune

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2023/alexau/ponggame.1683300657.txt.gz · Last modified: 2023/05/05 18:30 by cerasela.enus
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0