Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2023:alexau:park_det [2023/05/28 22:31]
ionel.catruc [Rezultate Obţinute]
pm:prj2023:alexau:park_det [2023/05/28 22:41] (current)
ionel.catruc [Bibliografie/Resurse]
Line 1: Line 1:
 ====== Parking obstacle detector ====== ====== Parking obstacle detector ======
 +Student: Catruc Ionel 332CBa
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
  
Line 73: Line 73:
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 Sistemul functioneaza perfect si detecteaza obstacolele. Sistemul functioneaza perfect si detecteaza obstacolele.
 +
 Avem doua stari, IDLE si PARKING. Avem doua stari, IDLE si PARKING.
 +
 In starea idle nu se verifica prezenta obstacolelor (putem asocia asta cu faptul ca nu avem nevoie de asta, nu ne parcam). In starea idle nu se verifica prezenta obstacolelor (putem asocia asta cu faptul ca nu avem nevoie de asta, nu ne parcam).
 +
 Starea de parking va incepe verificarea obstacolelor si calcularea distantei pana la ele.  ​ Starea de parking va incepe verificarea obstacolelor si calcularea distantei pana la ele.  ​
 +
 Am 3 nivele: Critic (obstacol intre 2-10 cm), Medium (obstacol intre 10-20 cm) si Safe, cand nu este nici un obstacol sau se afla peste limita de 20 cm. Am configurat limita la 20 pentru ca mereu detecta obiecte in jur la testare pe masa. In functie de distanta, aprinde ledul in rosu, portocaliu sau verde. Buzerrul va semnala daca avem vreun obstacol prea aproape, iar cu cat mai aproape se afla obstacolul, cu atat mai des va buzzui. ​ Am 3 nivele: Critic (obstacol intre 2-10 cm), Medium (obstacol intre 10-20 cm) si Safe, cand nu este nici un obstacol sau se afla peste limita de 20 cm. Am configurat limita la 20 pentru ca mereu detecta obiecte in jur la testare pe masa. In functie de distanta, aprinde ledul in rosu, portocaliu sau verde. Buzerrul va semnala daca avem vreun obstacol prea aproape, iar cu cat mai aproape se afla obstacolul, cu atat mai des va buzzui. ​
 <note tip> <note tip>
Line 96: Line 100:
   * Uneori simularea nu reflecta realitatea.   * Uneori simularea nu reflecta realitatea.
 ===== Download ===== ===== Download =====
- +Codul sursa {{:pm:prj2023:alexau:proiect_catruc_ionel_332cba.zip|}}
-<note warning>​ +
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectuluisurse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. +
-</​note>​+
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
Line 113: Line 112:
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
- 
-<​note>​ 
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. 
-</​note>​ 
  
   * https://​arduinogetstarted.com/​tutorials/​arduino-lcd-i2c   * https://​arduinogetstarted.com/​tutorials/​arduino-lcd-i2c
pm/prj2023/alexau/park_det.1685302288.txt.gz · Last modified: 2023/05/28 22:31 by ionel.catruc
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0