This is an old revision of the document!
Pac-Man (パックマン Pakkuman?) este un joc arcade dezvoltat de compania Namco. A fost lansat în 1980, și a devenit imediat foarte popular.
Proiectul meu reprezintă o versiune mai simplă a jocului clasic si poate fi controlat prin intermediul unui joystick și a unui ecran LCD. Scopul jocului este de a controla personajul principal pentru a evita fantomele și a colecta punctele de pe harta.
Consider că acest proiect este util pentru alții deoarece oferă oportunitatea de a construi un joc interactiv și educativ utilizând componente electronice și o placa Arduino. De asemenea, poate fi util pentru cei care doresc să învețe programarea Arduino sau să își îmbunătățească abilitățile de programare.
Arduino Uno este placa de dezvoltare care controlează toate aspectele jocului și comunică cu celelalte componente pentru a afișa jocul, pentru a citi valorile de la joystick și pentru a produce efecte de sunet. Joystick-ul este conectat la pinii analogici ai plăcii Arduino pentru a citi pozitia jucatorului (valorile de pe axele X și Y), iar ecranul LCD este conectat la pinii digitali ai plăcii Arduino pentru a afișa jocul, scorul si nivelul.
Buzzer-ul este conectat la un pin digital pentru a crea efecte de sunet in momente importante ale jocului, cum ar fi atunci cand jucatorul reuseste sa colecteze toate campurile de pe harta. Butonul de reset este conectat la pinul digital pentru a reporni jocul.
Componente necesare
Pentru functionalitatea completa: https://www.youtube.com/watch?v=6VUz6QU2y5k&list=PLvBYedcS0rmK3VVGU3XVkYzdAiXhlE7lu
https://www.arduinolibraries.info/libraries/liquid-crystal-i2-c https://docs.arduino.cc/learn/built-in-libraries/eeprom https://github.com/robsoncouto/arduino-songs https://reference.arduino.cc/reference/en/language/functions/analog-io/analogread/ https://www.arduino.cc/reference/en/language/functions/digital-io/pinmode/