This is an old revision of the document!


Joystick pentru Windows

Introducere

Proiectul reprezinta un joystick si un set de butoane. Inputul de la joystick va fi mapat la inputul mouse-lui din Windows. Butoanele vor avea rolul butoanelor a mouse-lui (LMB, MMB, RMB). De asemenea, va fi realizat un program à la Paint, in care, cu ajutorul butoanelor, voi putea alege diverse culori pentru desenare.

Descriere generală

Arduino va primi input-ul de la butoane si stick-ul analog, si va transmite prin USART datele catre PC pe care va rula un program ce va mapa datele primite in input pentru Windows. De asemenea, se va putea rula un program aditional (Paint), care va demonstra interpretarea datelor la apasarea butoanelor.

Setul de butoane si functiile acestora:

Pin Mapare Functie paint
PD2 LMB Desenare
PD3 RMB Stergere
PD4 1 Selecteaza culoearea neagra
PD5 2 Selecteaza culoearea rosie
PD6 3 Selecteaza culoearea verde
PD7 4 Selecteaza culoearea albastra
PB0 S Salveaza pagina curenta (screenshot)
PB1 N Pagina noua
PB2 MMB

Hardware Design

  • Arduino Uno
  • Breadboard (full)
  • Pushbutton (8x)
  • Analog stick
  • Wires (male-to-male)
  • Female pin headers 90° (5x)

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/alexau/236.1682962576.txt.gz · Last modified: 2023/05/01 20:36 by veaceslav.cazanov
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0