This is an old revision of the document!
Proiectul reprezinta un joystick si un set de butoane. Inputul de la joystick va fi mapat la inputul mouse-lui din Windows. Butoanele vor avea rolul butoanelor a mouse-lui (LMB, MMB, RMB). De asemenea, va fi realizat un program à la Paint, in care, cu ajutorul butoanelor, voi putea alege diverse culori pentru desenare.
Arduino va primi input-ul de la butoane si stick-ul analog, si va transmite prin USART datele catre PC pe care va rula un program ce va mapa datele primite in input pentru Windows. De asemenea, se va putea rula un program aditional (Paint), care va demonstra interpretarea datelor la apasarea butoanelor.
Setul de butoane si functiile acestora:
Pin | Mapare | Functie paint |
---|---|---|
PD2 | LMB | Desenare |
PD3 | RMB | Stergere |
PD4 | 1 | Selecteaza culoearea neagra |
PD5 | 2 | Selecteaza culoearea rosie |
PD6 | 3 | Selecteaza culoearea verde |
PD7 | 4 | Selecteaza culoearea albastra |
PB0 | S | Salveaza pagina curenta (screenshot) |
PB1 | N | Pagina noua |
PB2 | MMB |
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.