This is an old revision of the document!


Snake - Stanciu Alex 333CA

Demo

Introducere

Proiectul consta in implementarea unui joc clasic de Snake folosind pentru afisare un ecran LCD 128×64. Jucatorul va juca impotriva Arduino.

Descriere generală

Vor exista 2 butoane pentru navigare in meniul principal si alegerea unui mod de joc de catre utilizator. Daca este ales modul Singleplayer, utilizatorul se va juca singur jocul clasic al copilariei Snake. Jucatorul va controla sarpele folosing 2 butoane (left si right) pentru a ajunge la mancare. De fiecare data cand sarpele mananca, scorul si coada utilizatorului creste, facand jocul mai greu, astfel incat daca sarpele atinge marginile sau propria coada jocul se termina. In cazul alegerii modului Multiplayer, 2 serpi vor aparea pe ecran fiecare fiind controlat de 2 butoane pentru fiecare din cei 2 utilizatori. Scorurile jucatorilor vor fi afisate in coltul stanga sus, respectiv dreapta sus. Scopul jucatorilor este sa ajunga la scorul 10 pentru a castiga partida, moment in care se va auzi un sunet provenit de la buzzer pentru a anunta terminarea jocului. Modul Co-op este similar cu Multiplayer, doar ca utilizatorul se va juca impotriva algoritmului implementat in Arduino.

Schema bloc

Hardware Design

Lista componentelor:

  1. Arduino UNO
  2. 128×64 Graphical LCD
  3. 6 butoane
  4. Rezistente
  5. Potentiometru
  6. Buzzer
  7. Breadboard
  8. Fire de legatura

Software Design

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2023/adarmaz/snake.1685445230.txt.gz · Last modified: 2023/05/30 14:13 by alex.stanciu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0