This is an old revision of the document!


Nume proiect

Introducere

Ce face?

= Această pușculiță inteligentă este un sistem care contorizează bancnotele introduse și care păstrează aceste bancnote înăuntru până când este introdus un cod cu care să o deschizi. Bancnota este introdusă în aparat, care își va da seama de tipul său prin intermediul unui senzor de culoare, urmând ca după aceea să updateze suma afișată pe ecranul LED, adăugând la suma precedentă noua bancnotă. În cazul în care este introdus codul de care am spus anterior, partea din spate a pușculiței se deschide iar utilizatorul scoate banii care erau în pușculiță, resetând astfel contorul.=

Scopul

= Scopul proiectului este de a înțelege mai bine conceptele studiate în cadrul laboratorului și în același timp de a creea cu ajutorul unei plăcuțe arduino ceva ce poate fi destul de util.=

Ideea inițială

= Ideea inițială fusese a unei mașini de numărat bani, idee provenită din observarea unor proiecte interesante din anii anteriori la care am mai adăugat câteva feature-uri pentru ai crește utilitatea.=

Utilitate

= Deși trăim într-o eră în care cardurile au început încetul cu încetul să fie mai utilizate decât banii cash, este destul de greu să se facă o trecere completă, renunțându-se la bancnote. Fix de asta, este oricând util pentru oricine să aibe un loc unde să-și depoziteze banii cash pe care intenționează să-i păstreze pentru anumite țeluri, precum achiziționarea unui computer nou, iar ecranul LED care afișează suma te poate ajuta să contorizezi mai ușor banii.=

Descriere generală

= Utilizatorul poate să introducă oricând o bancnotă, care va fi introducă în aparate prin intermediul unui servomotor, asemănător cu introducerea unei bancnote într-un tonomat. Bancnota introdusă, va fi după recunoscută de către aparat prin intermediul unui senzor de culoare, pentru a afla valoarea acesteia, urmând ca textul de pe ecranul LCD să se updateze și bancnota să ajungă în pușculiță. Oricând, utilizatorul poate introduce codul preferabil știut doar de el, pentru a-și scoate banii din pușculiță, introducerea codului, va activa un servomotor care va deschide pușculița, resetând de asemenea și valoarea reținută, considerând că va fi extrasă toată suma de bani.=

Hardware Design

Lista de piese

  • Placa de Dezvoltare Arduino UNO R3
  • Breadboard
  • Modul Senzor de Culoare
  • Display LCD cu Interfata I2C
  • Micro Servomotoare
  • Tastatură Numerică
  • Rezistențe
  • Fire

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/adarmaz/pusculita_inteligenta_-_mihai_andrei-leonard_333ca.1683071246.txt.gz · Last modified: 2023/05/03 02:47 by andrei.mihai1306
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0