This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:adarmaz:lll [2023/05/28 16:04] vlad_adrian.ulmeanu [Concluzii] |
pm:prj2023:adarmaz:lll [2023/05/29 23:34] (current) vlad_adrian.ulmeanu [Jurnal] |
||
---|---|---|---|
Line 67: | Line 67: | ||
} | } | ||
</code> | </code> | ||
+ | |||
+ | Receiver-ul si sender-ul trecute pe placi de prototipare: | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2023:adarmaz:pmproj_uva_pcb.jpeg?400|}} | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
Line 114: | Line 118: | ||
| | ||
#spargere daca scor(l, d[i][j][l], D[i][j][l]) > dispThresh. | #spargere daca scor(l, d[i][j][l], D[i][j][l]) > dispThresh. | ||
+ | </code> | ||
+ | |||
+ | Pe ''ESP32-CAM'' coeficientii de corectie sunt tinuti direct intr-o tabela de lookup. Normalizarea pe ''[0, 1]'' in loc de ''[0.5, 1]'' produce mult mai putini pixeli cu arii diferite. | ||
+ | |||
+ | <code c> | ||
+ | static float coef_corector_lookup[9] = {0.501f, 0.5039f, 0.5156f, 0.5622f, 0.7311f, 0.982f, 1.0f, 1.0f, 1.0f}; //0.00390625f | ||
</code> | </code> | ||
Line 133: | Line 143: | ||
{{:pm:prj2023:adarmaz:pmroj_uva_protocol.png?500|}} | {{:pm:prj2023:adarmaz:pmroj_uva_protocol.png?500|}} | ||
+ | **(Concluzie ulterioara)** schema protocolului a ajutat la rezolvarea bugului legat de primirea de pachete eronate daca distanta fata de laptop era putin mai mare (peste cativa metri): ACK-ul trebuia trimis imediat inapoi de catre Receiver. Lasam seriala catre laptop sa transmita octetii primiti inainte de a face asta. Cumva cuanta de timp alocata pentru asta era prea mare. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
Line 178: | Line 189: | ||
></iframe> | ></iframe> | ||
</html> | </html> | ||
+ | |||
+ | Acum ca stream-ul merge la o distanta mai mare de laptop, pot sa arat poze precum cea de mai jos (luna, ''2+'' pereti distanta): | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2023:adarmaz:pmproj_uva_luna.png?200|}} | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Line 183: | Line 198: | ||
* Nu ma asteptam ca numarul de pixeli dupa compresie sa nu fie proportional cu rezolutia imaginii initiale. Se pare ca depinde mai mult de cat de detaliata este imaginea. | * Nu ma asteptam ca numarul de pixeli dupa compresie sa nu fie proportional cu rezolutia imaginii initiale. Se pare ca depinde mai mult de cat de detaliata este imaginea. | ||
* Transmiterea informatiilor este clar bottleneck-ul proiectului. Compresarea imaginii este mult mai rapida. | * Transmiterea informatiilor este clar bottleneck-ul proiectului. Compresarea imaginii este mult mai rapida. | ||
- | * Transmiterea prin LoRa este cea mai grea parte din proiect. Trebuie sa investighez si setarile de putere. Deocamdata un perete este de ajuns pentru a pune probleme serioase transmiterii, chiar si cu masurile de corectie implementate. | + | * Transmiterea prin LoRa este cea mai grea parte din proiect. Trebuie sa investighez si setarile de putere. <del>Deocamdata un perete este de ajuns pentru a pune probleme serioase transmiterii, chiar si cu masurile de corectie implementate.</del> (din fericire am reparat bugul, explicatia este jos la Software Design) |
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
Line 196: | Line 211: | ||
* 23 mai: video cu modul Daisychain. | * 23 mai: video cu modul Daisychain. | ||
* 28 mai: finalizare cod interactiune LoRa. | * 28 mai: finalizare cod interactiune LoRa. | ||
+ | * 29 mai: trecere pe PCB-uri, bugfix stream la distanta non-mica. | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> |