This is an old revision of the document!
Prezentarea pe scurt: Acest proiect doreste sa implementeze un joc de sah
Jocul de sah este pornit in momentul in care cei 2 jucatori apasa “○” (select).
Jucatorii pot naviga cu butoanele “←”, “↑”, “→”, “↓”, care muta cursorul pe tabla. Cursorul fiecarui jucator nu poate fi mutat decat atunci cand este tura acelui jucator.
Pentru a executa o mutare trebuie mutat cursorul pe una din piese, apasat (select), mutat cursorul pe un spatiu valid, si apasat (select) din nou.
In cazul in care este apasat (select) pe altceva decat un spatiu valid, mutarea se anuleaza si trebuie (select)ata din nou o piesa. Jucatorii pot, odata pe tura, selecta “TIE” pentru a oferi o remiza. Asta ofera control celuilalt jucator, care poate accepta (select)and “TIE” sau refuza (select)and orice altceva.
Fiecare jucator are un timp fix pentru a realiza mutarea. In cazul in care nu se incadreaza in timp, jocul va executa o mutare la intamplare.
Un led este aprins de partea jucatorului activ pentru a indica a cui tura este.
Jucatorii pot (select)a “CONCEDE” pentru a renunta si a oferi victoria oponentului.
In momentul in care un joc se incheie, jucatorii trebuie sa apese (select) simultan pentru a porni un nou joc.
Lista componentelor:
Mediul de dezvoltare este IDE-ul Arduino.
Datele care trebuiesc afisate pe ecran sunt reprezentate printr-un sir de 128×64 biti.
Tabla de sah este de dimensiune 64×64, fiecare patrat fiind 8×8. Programul va avea o matrice de 8×8 char pe care o va folosi pentru a calcula starile jocului.
Fiecare jucator va avea un cursor reprezentat ca char, stocand o pozitie pe tabla de joc.
Apasarea de butoane va genera intreruperi pentru input.