This is an old revision of the document!


Joc de sah

Joc de Sah

Introducere

Prezentarea pe scurt: Acest proiect doreste sa implementeze un joc de sah

Descriere generală

Jocul de sah este pornit in momentul in care cei 2 jucatori apasa “○” (select).

Jucatorii pot naviga cu butoanele “←”, “↑”, “→”, “↓”, care muta cursorul pe tabla. Cursorul fiecarui jucator nu poate fi mutat decat atunci cand este tura acelui jucator.

Pentru a executa o mutare trebuie mutat cursorul pe una din piese, apasat (select), mutat cursorul pe un spatiu valid, si apasat (select) din nou.

In cazul in care este apasat (select) pe altceva decat un spatiu valid, mutarea se anuleaza si trebuie (select)ata din nou o piesa. Jucatorii pot, odata pe tura, selecta “TIE” pentru a oferi o remiza. Asta ofera control celuilalt jucator, care poate accepta (select)and “TIE” sau refuza (select)and orice altceva.

Fiecare jucator are un timp fix pentru a realiza mutarea. In cazul in care nu se incadreaza in timp, jocul va executa o mutare la intamplare.

Un led este aprins de partea jucatorului activ pentru a indica a cui tura este.

Jucatorii pot (select)a “CONCEDE” pentru a renunta si a oferi victoria oponentului.

In momentul in care un joc se incheie, jucatorii trebuie sa apese (select) simultan pentru a porni un nou joc.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/adarmaz/joc_de_sah.1683380173.txt.gz · Last modified: 2023/05/06 16:36 by victor.moldovan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0