This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:sionescu:tictactoe [2022/05/27 22:32] razvan.carcadea |
pm:prj2022:sionescu:tictactoe [2022/05/27 23:00] (current) razvan.carcadea |
||
---|---|---|---|
Line 9: | Line 9: | ||
{{:pm:prj2022:sionescu:fc68f637ac47fccff251fe2de2fa96e2.png?400|}} | {{:pm:prj2022:sionescu:fc68f637ac47fccff251fe2de2fa96e2.png?400|}} | ||
- | Cei jucatori vor avea propriile butoane, cu unul prin care poti da scroll prin pozitiile libere, iar cu unul sa selectezi pozitia aleasa. Fiecare jucator are propria tura in care celalalt nu poate controla LCD-ul pe care este afisat jocul. | + | Cei doi jucatori vor avea propriile butoane, cu unul poti da scroll prin pozitiile libere, iar cu celalalt sa selectezi pozitia aleasa. Fiecare jucator are propria tura in care celalalt nu poate controla LCD-ul pe care este afisat jocul. |
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Pentru implementare voi avea nevoie de: | Pentru implementare voi avea nevoie de: | ||
- | * 2 placute Arduino Uno | + | * 2x placute Arduino Uno |
- | * LCD SPI | + | * 1x LCD SPI |
- | * butoane | + | * 4x butoane |
- | * breadboard | + | * 1x breadboard |
- | * rezistente | + | * 4x rezistente |
- | * cabluri | + | * n cabluri |
{{:pm:prj2022:sionescu:1721e7959eb2c0c96b0819c47267399c.png?400|}} | {{:pm:prj2022:sionescu:1721e7959eb2c0c96b0819c47267399c.png?400|}} | ||
Line 25: | Line 25: | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
- | Pentru implementare am folosit bibliotecile "Wire.h" pentru comunicarea I2C a celor doua placute, iar pentru LCD am folosit bibliotecile "Spi.h" si "TFT.h". | + | Pentru implementare am folosit bibliotecile "Wire.h" pentru comunicarea I2C a celor doua placute, iar pentru LCD am folosit bibliotecile "SPI.h" si "TFT.h". |
Jocul este implementat in asa fel incat jucatorii trebuie sa aleaga pozitia pe care sa isi "puna" simbolul pentru a forma o dreapta de 3 casute pe o linie / o coloana / o diagonala. | Jocul este implementat in asa fel incat jucatorii trebuie sa aleaga pozitia pe care sa isi "puna" simbolul pentru a forma o dreapta de 3 casute pe o linie / o coloana / o diagonala. | ||
- | Jucatorul RED va avea intotdeauna tura de inceput, apoi BLUE. | + | Jucatorul RED va avea intotdeauna tura de inceput, iar apoi BLUE. |
<note tip> | <note tip> | ||
- | Pentru dezvoltarea initiala voi folosi Tinkercad pentru a asigura functionarea intr-un mediu controlat, iar apoi voi folosi Arduino IDE pentru implementarea propriu-zisa. | + | Pentru dezvoltarea initiala am folosit Tinkercad pentru a asigura functionarea intr-un mediu controlat, iar apoi am folosit Arduino IDE pentru implementarea propriu-zisa. |
</note> | </note> | ||