This is an old revision of the document!
Jukebox
Proiectul presupune simularea unui jukebox cu ajutorul unui senzor RFID si a unui buzzer
Proiectul scaneaza doua cartele si are in memorie melodii. Pe o cartele va schimba inainte in lista de melodii, pe alta va schimba inapoi. Va afisa la ecranul LCD titlul melodiei curente.
Descriere generală
Schemă bloc
Hardware Design
Piese
plăcuță Arduino Uno R3
LCD 16×2
RFID Scanner
Buzzer
LED(uri)
Rezistențe
Componenta | Cantitate |
Arduino Uno R3 | 1 |
LCD 16×2 | 1 |
RFID Scanner | 1 |
Rezistențe | 4 |
Buzzer | 1 |
LED | 2 |
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF