Jukebox

Proiectul presupune simularea unui jukebox cu ajutorul unui senzor RFID si a unui buzzer

Proiectul scaneaza doua cartele si are in memorie melodii. Pe o cartele va schimba inainte in lista de melodii, pe alta va schimba inapoi. Va afisa la ecranul LCD titlul melodiei curente.

Descriere generală

Schemă bloc

Hardware Design

Piese
  • plăcuță Arduino Uno R3
  • LCD 16×2
  • RFID Scanner
  • Buzzer
  • LED(uri)
  • Rezistențe
Componenta Cantitate
Arduino Uno R3 1
LCD 16×2 1
RFID Scanner 1
Rezistențe 4
Buzzer 1
LED 2

Software Design

Ca mediu de dezvoltare am folosit aplicația de bază oferită de Arduino.

Biblioteci

Pentru utilizarea scannerului RFID am utilizat biblioteca MFRC522.h, iar pentru LCD: LiquidCrystal.h.

Jukebox-ul are o stare (reținuta intr-o variabilă) prin care știe ce melodie să cânte. Această stare este modificabilă prin senzorul RFID prin cele 2 chei de acces. Una va merge mai departe în playlist, cealalta va derula inapoi. Din păcate, RFID-RC522 nu poate genera întreruperi în momentul în care o cheie este prezentată, așa ca algoritmul se bazează pe continous polling.

Rezultate Obţinute

Un proiect funcțional.

Concluzii

Din cauza neceseității interogării senzorului, se obține un mic delay în cazul în care nota cântată are o durată mai lungă. Efectul nu este deranjator.

Download

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Software
Hardware
pm/prj2022/sionescu/jukebox.txt · Last modified: 2022/05/27 23:44 by radu.chivereanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0