This is an old revision of the document!
Jocul presupune răspunderea, folosind o tastatură, la întrebările afișate pe un LCD. (ex: 2x + 1 = 3, se va răspunde 1)
De asemenea, vor fi disponibile mai multe niveluri de dificultate, mai multe tipuri de jocuri și un meniu din care se poate selecta modul de joc.
În funcție de butonul pe care îl va apăsa (pe Keyboard 4×4), utilizatorul va avea posibilitatea să înceapă jocul, să aleagă un mod de joc și să răspundă la întrebări. În funcție de răspunsurile oferite (logică redată în Cod) se vor acționa Buzzer-ul și LED-ul. De asemenea, se va modifica textul afișat pe LCD.
Componenta | Cantitate |
---|---|
Arduino Uno R3 | 1 |
LCD 16×2 | 1 |
Keypad 4×4 | 1 |
Rezistențe (1kΩ) | 6 |
Potențiometru (10kΩ) | 1 |
Buzzer | 1 |
LED | 4 |
Ca mediu de dezvoltare am folosit atât Tinkercad, cât și aplicația de bază oferită de Arduino pentru dezvoltarea în timp real a proiectului.
Am folosit biblioteca necesară pentru EEPROM, cât și LiquidCrystal.h pentru utilizarea LCD-ului.
Ideea de bază a jocului constă în parcurgerea unor întrebări din trei seturi, ordonate după gradul de dificultate (ușoare, medii, grele) și atingerea unui anumit număr de răspunsuri corecte la rând pentru câștigarea jocului. În funcție de progresul utilizatorului sunt afișate diverse mesaje pe LCD, iar atunci când răspunde greșit la o întrebare, se reîncepe jocul, reținându-se scorul maxim în memoria EEPROM.
TODO
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.