This is an old revision of the document!


Joc numeric

Introducere

Jocul presupune răspunderea, folosind o tastatură, la întrebările afișate pe un LCD. (ex: 2x + 1 = 3, se va răspunde 1)

De asemenea, vor fi disponibile mai multe niveluri de dificultate.

Descriere generală

Schemă bloc

- TODO

Hardware Design

Piese
  • plăcuță Arduino Uno R3
  • LCD 16×2
  • Keypad 4×4
  • Potențiometru
  • Buzzer
  • LED(uri)
  • Rezistențe

TODO

Scheme electrice

Diagrame de semnal

Software Design

Ca mediu de dezvoltare voi folosi atât Tinkercad, cât și aplicația de bază oferită de Arduino pentru dezvoltarea în timp real a proiectului.

Biblioteci

Voi folosi biblioteca necesară pentru EEPROM, cât și LiquidCrystal.h pentru utilizarea LCD-ului.

Rezultate Obţinute

TODO

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

TODO Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/sionescu/joc_numeric.1651000443.txt.gz · Last modified: 2022/04/26 22:14 by mihai_eugen.barbu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0