This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:sionescu:joc_numeric [2022/05/28 19:02] mihai_eugen.barbu |
pm:prj2022:sionescu:joc_numeric [2022/05/28 19:03] (current) mihai_eugen.barbu |
||
---|---|---|---|
Line 66: | Line 66: | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | {{:pm:prj2022:sionescu:pm_diag_circuit.png?nolink&600 |}} | + | {{ :pm:prj2022:sionescu:pm_diag_circuit.png?nolink&400 |}} |
Jocul permite alegerea unui mod corespunzător nivelului de dificultate (A - Ușor, B - Mediu, C - Dificil), alegerea fiind realizată pe baza //keypad//-ului. | Jocul permite alegerea unui mod corespunzător nivelului de dificultate (A - Ușor, B - Mediu, C - Dificil), alegerea fiind realizată pe baza //keypad//-ului. | ||
Line 78: | Line 78: | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
- | {{ :pm:prj2022:sionescu:pm_arduino.jpg?nolink&300 |}} | + | {{ :pm:prj2022:sionescu:pm_arduino.jpg?nolink&400 |}} |
Proiectul s-a dovedit a fi foarte interesant, de la modul de afișare al mesajelor pe LCD, până la //decodificarea// butonului de pe keypad care a fost apăsat și sincronizarea cu LCD-ul, cât și utilizarea diferitelor funcționalități ale plăcuței (cum ar fi memoria //EEPROM//). | Proiectul s-a dovedit a fi foarte interesant, de la modul de afișare al mesajelor pe LCD, până la //decodificarea// butonului de pe keypad care a fost apăsat și sincronizarea cu LCD-ul, cât și utilizarea diferitelor funcționalități ale plăcuței (cum ar fi memoria //EEPROM//). |