This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:sionescu:147 [2022/05/28 21:01] erchin.suliman [Hardware Design] |
pm:prj2022:sionescu:147 [2022/05/28 21:08] (current) erchin.suliman [Rezultate Obţinute] |
||
---|---|---|---|
Line 20: | Line 20: | ||
Schema Eagle | Schema Eagle | ||
- | {{:pm:prj2022:sionescu:pm:schema_eagle.png?200|{{:pm:prj2022:sionescu:pm:schema_tinkercad.png?200|}} | + | {{:pm:prj2022:sionescu:pm:schema_tinkercad.png?200|}} |
Schema TinkerCad | Schema TinkerCad | ||
Line 27: | Line 27: | ||
- | <note tip> | + | Jocul consta in miscarea constanta a jucatorului pe orizontala, cu input prin buton de sarit pe verticala, in scopul de a isi mentine momentul fara a face coliziune cu diverse obstacole. |
- | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | + | |
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | |
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | |
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | |
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | |
- | </note> | + | |
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | In urma proiectului incercam sa ajungem la o versiune de joc handheld care sa iti ofere o activitate placuta si competitiva. |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== |