Simon & a mole
Introducere
Proiectul implementeaza intr-o varianta arduino-like doua jocuri bine-cunoscute, anume Simon Says si Whack a Mole.
Simon Says este un joc ce testeaza memoria utilizatorului, astfel acesta
trebuie sa reproduca o secventa de lumini, acompaniata de un buzzer, din ce in ce
mai lunga pe masura ce avanseaza in nivel.
Implementarea pentru Whack a Mole o sa antreneze dexteritatea si atentia. Astfel atunci cand se aprinde un led, jucatorul trebuie sa apase pe butonul corespunzator cu acesta pentru a castiga.
Rundele se desfasoara cu un timp mai scurt intre aprinderile ledurilor pe masura ce se inainteaza in nivel.
Ideea de la care am pornit a fost sa fac ceva interactiv si consider ca poate fi util pentru cei care vor sa iti testeze abilitatile intr-un mod placut si amuzant.
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Descriere generală
Simon Says: o secventa de lumini se va aprinde, iar dupa jucatorul trebuie sa reproduca acea secventa pentru a primi puncte. Va avea mai multe nivele, crescand in dificultate, secventa fiind din ce in ce mai lunga.
Whack a mole: se aprinde cate un led, pe rand. Jucatorul trebuie sa apese pe butoanele corespunzatoare fiecarui led aprins, avand mai multe nivele, crescand secventa de lumini si micsorand timpul in care se poate apasa pe buton aferent penntru a castiga.
De asemenea, se va folosi un buzzer si un potentiometru pentru a seta volumul dorit.
Schema bloc
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Lista de piese:
Arduino Uno + cablu
LCD
Modul card microSD
Led rosu
Led verde
Led albastru
Butoane
Buzzer pasiv
Potentiometru
Breadboard
Rezistori 220 ohm
Rezistori 10 kohm
Schema electrica
Software Design
Mediul de Dezvoltare
Biblioteci
Functii
win_song()- melodie pentru castigator
lose_song() - melodie pentru pierzator
choose_game() - logica de alegere a jocului
play_whack() - jocul Whack a Mole
play_simon()- jocul Simon Says
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Asa s-a inceput
Si asta a urmat
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Greu cu debug-ul, nu stiam daca e de la cod sau de la fire… In final era de la amandoua.
A fost un proiect interesant, din care am invatat multe si m-am ales si cu un joc pe care pot sa-l joc cand ma plictisesc. Toate functionalitatile par sa functioneze conform asteptarilor.
Download
Jurnal
20 Aprilie 2022:Alegerea proiectului
11 Mai 2022:Creare pagina pe wiki.Completare introducere, schema bloc si lista de piese
20 Mai 2022:Simon Says functional
23 Mai 2022: Whack a mole functional
27 Mai 2022:Proiect finalizat. Completare pe ocw
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse