This is an old revision of the document!


Secure Box

Autor

Nume: George-Mădălin Alexandru
Grupă: 336CC

Introducere

Proiectul are ca scop construirea unei cutii securizate pentru protejarea diferitelor obiecte.

Aceasta cutie foloseste un servo-motor pentru blocarea accesului, un display LCD pentru afisarea unor informatii utile ca de exemplu: starea cutiei(blocat/deschis), mesaj de eroare pentru introducerea unui cod gresit/folosirea unui tag RFID diferit, codul introdus, etc. Cutia se poate deschide prin utilizarea unui tag RFID sau prin introducerea unui cod de acces.

Descriere generală

Pentru realizarea acestei cutii securizate sunt folosite:

  • Un cititor RFID si un tag/cartela RFID pentru deblocarea mecanismului de inchidere al cutiei
  • Un display LCD pentru afisarea anumitor informatii utile utilizatorului cum ar fi:
    • starea cutiei(blocat/deschis)
    • un mesaj de eroare in cazul introducerii unui cod gresit/folosirea unui tag diferit fata de cel setat initial
    • codul introdus de utilizator prin intermediul celor 3 potentiometre
  • Un buzzer si un LED ce vor oferi utilizatorului semnale acustice si vizuale referitoare la starea cutiei:
    • LED-ul se va aprinde de fiecare data la inchiderea/deschiderea cutiei sau la introducerea gresita a codului de acces
    • Buzzer-ul va scoate cate un sunet asociat cu inchiderea si deschiderea cutiei
    • Daca codul de acces va fi introdus de 3 ori consecutiv gresit, buzzer-ul va incepe sa emita semnale si LED-ul sa palpaie pana cand va fi folosit tag-ul pentru deblocarea cutiei si oprirea sistemului de siguranta
  • Un servo-motor ce va bloca/debloca capacul cutiei
  • 3 potentiometre folosite pentru introducerea codului de acces simuland un mecanism asemanator cu cel al seifurilor clasice cu cifru mecanic
Schema Bloc

Hardware Design

Listă de piese:
  • Arduino Nano
  • Breadboard
  • Cititor RFID
  • Tag/Cartela RFID
  • Display LCD 1604 cu modul I2C
  • Potentiometru x3
  • Servomotor
  • Buzzer
  • Fire mama-tata, tata-tata
Schema electrică

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/sgherman/secure_box.1653663114.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 17:51 by george.alexandru00
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0