This is an old revision of the document!


Racing Car

Autor

Matei Vlad Cristian

Grupa: 331CC

Introducere

Scopul proiectului este realizarea unei masinute ce poate fi controlata printr-o aplicatie mobila android. De-a lungul timpului am avut mai multe masinute, dar fiecare dintre acestea putea fi controlata printr-o telecomanda. Lipsa unei baterii sau pierderea telecomenzii a reprezentat de multe ori un motiv suficient pentru a nu mai folosi masinuta. In cadrul acestui proiect, conectarea se va realiza cu ajutorul unui modul de Bluetooth. Masinuta va dispune de leduri pentru a putea simula semnalizarea, stopurile si farurile unei masini. De asemenea, va avea lumini suplimentare ce vor putea fi aprinse pentru modul de noapte si va dispune de un mini sistem audio.

Descriere generală

Bateria de 9V va alimenta placuta Arduino. Aplicatia dezvoltata android se va conecta la masinuta, prin modulul Bluetooth HC-05 ce este legat la placuta Arduino UNO. Utilizatorul va putea trimite din aplicatie informatiile urmatoare masinutei: unghiul rotatiei volanului care va trimite datele catre driver motor, care la randul sau va porni in directia potrivita unul dintre motorasele DC, cel responsabil de stabilirea directiei, aprinderea semnalului stanga, dreapta, sau ambele ( avarii ) ce determina stingerea sau aprinderea de led-uri, apasarea pedalei de frana sau de acceleratie ce va determina driver-ul de motor sa porneasca motorasul responsabil de tractiune, pornirea modului de noapte si pornirea mini sistemului audio prin activarea speaker-ului.

Schema bloc

Hardware Design

Lista de componente:

  • Arduino Uno
  • Breadboard
  • Acumulator 9V
  • Leduri
  • Modul Bluetooth HC-05
  • Driver Motor L298N
  • DC Motor small 3-6V
  • Speaker 36mm 0.5W 0.8ohm

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/sgherman/racing-car.1653603480.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 01:18 by vlad_cristian.matei
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0