This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:sgherman:pipboy [2022/05/27 23:34] yasemin.menan [Rezultate Obţinute] |
pm:prj2022:sgherman:pipboy [2022/06/01 13:32] (current) yasemin.menan [Schemă bloc] |
||
---|---|---|---|
Line 9: | Line 9: | ||
Proiectul presupune o implementare simplă a unui [[https://fallout.fandom.com/wiki/Pip-Boy_3000|Pip-Boy 3000]] din [[https://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_3|Fallout 3]], unde jucătorul poate prin intermediul Pip-Boy-ului să acceseze informații despre starea personajului și inventarul personal, dar și informații despre joc precum hartă și quest-uri. | Proiectul presupune o implementare simplă a unui [[https://fallout.fandom.com/wiki/Pip-Boy_3000|Pip-Boy 3000]] din [[https://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_3|Fallout 3]], unde jucătorul poate prin intermediul Pip-Boy-ului să acceseze informații despre starea personajului și inventarul personal, dar și informații despre joc precum hartă și quest-uri. | ||
- | Astfel, proiectul simulează funcționalitățile Pip-Boy-ului folosind un display LCD ce permite utilizatorului să comute prin cele trei ferestre, la apăsarea unui buton, și să parcurgă conținutul acestora folosind un potențiometru și un joystick | + | Astfel, proiectul simulează funcționalitățile Pip-Boy-ului folosind un display LCD ce permite utilizatorului să comute prin cele trei ferestre, la apăsarea unui buton, și să parcurgă conținutul acestora folosind un joystick. |
Ideea a pornit de la interesul meu pentru jocuri, în special seria Fallout, și din dorința de a realiza un proiect mai special, la care să lucrez cu pasiune și să utilizez cunoștințele dobândite în cadrul laboratoarelor. | Ideea a pornit de la interesul meu pentru jocuri, în special seria Fallout, și din dorința de a realiza un proiect mai special, la care să lucrez cu pasiune și să utilizez cunoștințele dobândite în cadrul laboratoarelor. | ||
Line 40: | Line 40: | ||
Pentru a trece la fereastra următoare, se apasă pe buton, iar pe LCD o să apară prima pagină a acesteia, așa cum este specificat mai sus, și se aprinde LED-ul corespunzător. | Pentru a trece la fereastra următoare, se apasă pe buton, iar pe LCD o să apară prima pagină a acesteia, așa cum este specificat mai sus, și se aprinde LED-ul corespunzător. | ||
- | Joystick-ul este folosit pentru a umbla între paginile unei ferestre, iar potențiometrul pentru a accesa detalii despre fiecare element/obiect din conținutul ei. | + | Joystick-ul este folosit pentru a parcurge conținutul ferestrelor. |
Buzzer-ul semnalizează când se schimbă imaginea afișată pe LCD. | Buzzer-ul semnalizează când se schimbă imaginea afișată pe LCD. | ||
==== Schemă bloc ==== | ==== Schemă bloc ==== | ||
- | {{:pm:prj2022:sgherman:pipboy_schema_bloc.jpg}} | + | |
+ | {{:pm:prj2022:sgherman:pipboy_schema_bloc.png}} | ||
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Line 89: | Line 90: | ||
Proiectul: | Proiectul: | ||
+ | {{:pm:prj2022:sgherman:pip_boy_4.png?500}} | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2022:sgherman:pip_boy_5.png?500}} | ||
La pornire, afișează fereastra Stats și se aprinde primul LED: | La pornire, afișează fereastra Stats și se aprinde primul LED: | ||
+ | {{:pm:prj2022:sgherman:pip_boy_1.png?500}} | ||
Apăsând pe buton, afișează Items: | Apăsând pe buton, afișează Items: | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2022:sgherman:pip_boy_2.png?500}} | ||
La a doua apăsare afișează Data: | La a doua apăsare afișează Data: | ||
+ | {{:pm:prj2022:sgherman:pip_boy_3.png?500}} | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Line 105: | Line 113: | ||
Cu toate acestea, a fost interesant și am învățat foarte multe realizând acest proiect. | Cu toate acestea, a fost interesant și am învățat foarte multe realizând acest proiect. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
+ | |||
{{:pm:prj2022:sgherman:pip_boy.zip}} | {{:pm:prj2022:sgherman:pip_boy.zip}} | ||
- | |||
- | |||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== |