Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:sgherman:pipboy [2022/05/27 23:11]
yasemin.menan [Concluzii]
pm:prj2022:sgherman:pipboy [2022/06/01 13:32] (current)
yasemin.menan [Schemă bloc]
Line 9: Line 9:
 Proiectul presupune o implementare simplă a unui [[https://​fallout.fandom.com/​wiki/​Pip-Boy_3000|Pip-Boy 3000]] din [[https://​en.wikipedia.org/​wiki/​Fallout_3|Fallout 3]], unde jucătorul poate prin intermediul Pip-Boy-ului să acceseze informații despre starea personajului și inventarul personal, dar și informații despre joc precum hartă și quest-uri. Proiectul presupune o implementare simplă a unui [[https://​fallout.fandom.com/​wiki/​Pip-Boy_3000|Pip-Boy 3000]] din [[https://​en.wikipedia.org/​wiki/​Fallout_3|Fallout 3]], unde jucătorul poate prin intermediul Pip-Boy-ului să acceseze informații despre starea personajului și inventarul personal, dar și informații despre joc precum hartă și quest-uri.
  
-Astfel, proiectul simulează funcționalitățile Pip-Boy-ului folosind un display LCD ce permite utilizatorului să comute prin cele trei ferestre, la apăsarea unui buton, și să parcurgă conținutul acestora folosind ​un potențiometru și un joystick+Astfel, proiectul simulează funcționalitățile Pip-Boy-ului folosind un display LCD ce permite utilizatorului să comute prin cele trei ferestre, la apăsarea unui buton, și să parcurgă conținutul acestora folosind un joystick.
  
 Ideea a pornit de la interesul meu pentru jocuri, în special seria Fallout, și din dorința de a realiza un proiect mai special, la care să lucrez cu pasiune și să utilizez cunoștințele dobândite în cadrul laboratoarelor. Ideea a pornit de la interesul meu pentru jocuri, în special seria Fallout, și din dorința de a realiza un proiect mai special, la care să lucrez cu pasiune și să utilizez cunoștințele dobândite în cadrul laboratoarelor.
Line 40: Line 40:
 Pentru a trece la fereastra următoare, se apasă pe buton, iar pe LCD o să apară prima pagină a acesteia, așa cum este specificat mai sus, și se aprinde LED-ul corespunzător. Pentru a trece la fereastra următoare, se apasă pe buton, iar pe LCD o să apară prima pagină a acesteia, așa cum este specificat mai sus, și se aprinde LED-ul corespunzător.
  
-Joystick-ul este folosit pentru a umbla între paginile unei ferestre, iar potențiometrul pentru a accesa detalii despre fiecare element/​obiect din conținutul ​ei+Joystick-ul este folosit pentru a parcurge ​conținutul ​ferestrelor.
  
 Buzzer-ul semnalizează când se schimbă imaginea afișată pe LCD. Buzzer-ul semnalizează când se schimbă imaginea afișată pe LCD.
  
 ==== Schemă bloc ==== ==== Schemă bloc ====
-{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pipboy_schema_bloc.jpg}}+ 
 +{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pipboy_schema_bloc.png}}
  
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
Line 89: Line 90:
 Proiectul: Proiectul:
  
-{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pip_boy_4.jpg?500}}+{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pip_boy_4.png?500}}
  
-{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pip_boy_5.jpg?500}}+{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pip_boy_5.png?500}}
  
 La pornire, afișează fereastra Stats și se aprinde primul LED: La pornire, afișează fereastra Stats și se aprinde primul LED:
  
-{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pip_boy_1.jpg?500}}+{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pip_boy_1.png?500}}
  
 Apăsând pe buton, afișează Items: Apăsând pe buton, afișează Items:
  
-{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pip_boy_2.jpg?500}}+{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pip_boy_2.png?500}}
  
 La a doua apăsare afișează Data: La a doua apăsare afișează Data:
  
-{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pip_boy_3.jpg?500}} +{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pip_boy_3.png?500}}
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
Line 114: Line 114:
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-<note warning> 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. +{{:pm:prj2022:sgherman:pip_boy.zip}}
-</​note>​+
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
Line 132: Line 129:
 25 Mai 2022: 25 Mai 2022:
   * Realizare funcție de afișare a imaginilor preluate din cardul SD pe LCD   * Realizare funcție de afișare a imaginilor preluate din cardul SD pe LCD
-  * LCD afișează imagini ​pixel cu pixel cu succes+  * LCD afișează imagini cu succes
 27 Mai 2022: 27 Mai 2022:
   * Implementare buzzer și joystick   * Implementare buzzer și joystick
Line 145: Line 142:
   *https://​www.youtube.com/​watch?​v=FI7yXDi-fKA   *https://​www.youtube.com/​watch?​v=FI7yXDi-fKA
   *https://​mytectutor.com/​micro-sd-card-module-with-arduino-and-tft-display/​   *https://​mytectutor.com/​micro-sd-card-module-with-arduino-and-tft-display/​
 +
 +
 +<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2022/sgherman/pipboy.1653682261.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 23:11 by yasemin.menan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0