This is an old revision of the document!


Mood Lamp

Autor

Nume: Andrei-Bogdan Alexandru
Grupă: 336CC

Introducere

Proiectul are ca scop construirea unei lampi de birou cu lumina ambientala. Aceasta lampa are un buton prin care se poate controla modul in care lumineaza led-urile. Prin apasarea butonului se face trecerea intre diverse jocuri de lumini implementate in Arduino, unul dintre moduri fiind un joc de lumini controlat de sunetele receptate de un microfon. La acestea se adauga un potentiometru prin care se poate regla viteza jocului sau culorile led-urilor.

Descriere generală

Pentru realizarea proiectului sunt folosite:

  • 5 matrice de LED-uri (4×4) WS2812B folosite drept sursa de lumina, obiectul principal al proiectului
  • Un buton folosit pentru schimbarea jocurilor de lumini:
    • jocuri de lumini implementate in cod in Arduino
    • jocul de lumini controlat de sunet
  • Un microfon cu ajutorul caruia este implementat un mod in care jocul de lumini este dat se sunetele receptate de acesta
  • Un potentiomatru prin care se poate regla:
    • viteza jocului
    • culoarea led-urilor
Schema Bloc

Hardware Design

Listă de piese:

  • Arduino Nano
  • Breadboard
  • Matrice de LED-uri (4×4) WS2812B (6 buc)
  • Potentiometru
  • Rezistente
  • Buton
  • Microfon

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/sgherman/mood_lamp.1653663430.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 17:57 by aalexandru0606
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0