This is an old revision of the document!


Math Game

Autor

Introducere

Proiectul va consta intr-un joc care va folosi un ecran lcd pentru a afisa timp de un minut diverse operatii aritmetice. Userul va introduce pe un keypad rezultatul fiecarei operatii. Aplicatia va numara cate operatii aritmetice a rezolvat userul intr-un minut si va afisa un mesaj de succes in caz ca a depasit recordul de pana atunci.

Descriere Generala

Proiectul va folosi un lcd pentru a afisa operatiile aritmetice pe care userul va trebui sa le rezolve. Userul va folosi un keypad pentru a introduce rezultatul la operatia aritmetica pe care o are de rezolvat. Daca operatia aritmetica va fi rezolvata corect, buzzerul va scoate un sunet de succes si pe lcd va aparea urmatoarea operatie. Scopul jocului este de a numara cate operatii aritmetice poate rezolva utilizatorul intr-un minut.

Hardware Design

Lista componente

  • Arduino UNO
  • LCD
  • Buzzer
  • Keypad
  • Breadbord

Software Design

Descrierea codului:

  • Mediu de dezvoltare: Arduino IDE, Visual Studio Code
  • biblioteci folosite: LiquidCrystal_I2C, Keypad

Scopul jocului

Scopul jocului este de a rezolva cat mai multe operatii aritmetice timp de un minut. In momentul in care ai introdus gresit un rezultat, jocul se termina si va aparea pe ecran scorul inregistrat. In momentul in care timpul s-a terminat si nu ai reusit sa raspunzi corect la cele 12 intrebari, pe ecran va aparea scorul pe care l-ai avut.

Generarea operatiilor matematice

Schema electrica

Bibliografie/resurse

pm/prj2022/sgherman/math_game.1653647849.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 13:37 by andrei.paraschiv00
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0