This is an old revision of the document!


Math Game

Autor

Introducere

Proiectul va consta intr-un joc care va folosi un ecran lcd pentru a afisa timp de un minut diverse operatii aritmetice. Userul va introduce pe un keypad rezultatul fiecarei operatii. Aplicatia va numara cate operatii aritmetice a rezolvat userul intr-un minut si va afisa un mesaj de succes in caz ca a depasit recordul de pana atunci.

Descriere Generala

Proiectul va folosi un lcd pentru a afisa operatiile aritmetice pe care userul va trebui sa le rezolve. Userul va folosi un keypad pentru a introduce rezultatul la operatia aritmetica pe care o are de rezolvat. Daca operatia aritmetica va fi rezolvata corect, buzzerul va scoate un sunet de succes si pe lcd va aparea urmatoarea operatie. Scopul jocului este de a numara cate operatii aritmetice poate rezolva utilizatorul intr-un minut.

Hardware Design

Lista componente

  • Arduino UNO
  • LCD
  • Buzzer
  • Keypad
  • Potentiometer
  • Resistor

Schema electrica

Bibliografie/resurse

pm/prj2022/sgherman/math_game.1653646464.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 13:14 by andrei.paraschiv00
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0