This is an old revision of the document!


Automatic Pet Feeding System

Autor

Sebastian-Andrei Puiu

Grupa: 331CC

Introducere

Scopul proiectului este de a realiza un sistem automat, ce va putea hrani un animal de companie, atunci cand este necesar. Procesul de eliberare a mancarii va avea loc doar in momentul in care senzorul de greutate va detecta trecerea sub un anumit prag al gramajului, adica doar daca nu mai exista suficienta hrana. De asemenea, procesul de eliberare al apei va avea loc doar atunci cand senzorul de nivel de apa va detecta ca apa este, ca si in cazul precedent, sub un anumit prag prestabilit. Exista si posibilitatea ca utilizatorul sa elibereze manual mancarea, prin simpla apasa a unui buton fizic sau unui buton din aplicatia de pe telefon. De asemenea, sistemul va avea si alte moduri de functionare, care vor putea fi comutate tot prin intermediul unui buton fizic. Fiecare mod va fi asociat cu o culoare generata de un led RGB, pentru a le putea diferentia. In final, exista si un buzzer, cu ajutorul caruia vor exista diverse semnale auditive, atunci cand se elibereaza mancarea/apa sau se apasa pe butoane.

Descriere generala

Schema bloc

Hardware design

  • Arduino UNO
  • Breadboard
  • Fire de conexiune
  • Rezistente
  • Senzor de greutate
  • Motor servo
  • Modul Bluetooth
  • Butoane
  • Buzzer

Software design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate obtinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

19.04.2022

  • Alegere tema proiect
  • Cautare componente

28.04.2022

  • Incepere pagina Wiki
  • Comandare componente

Bibliografie/Resurse

Download

pm/prj2022/sgherman/dogfeeder.1653586689.txt.gz · Last modified: 2022/05/26 20:38 by sebastian.puiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0