This is an old revision of the document!
Desk Buddy
Introducere
Scopul proiectului este de a construi un robotel interactiv, capabil sa confere utilizatorului date relevante acestuia la o apasare de buton.
Desk Buddy este inspirat de robotelul Vector ce este capabil sa formuleze propriile “pareri” atat pe baza senzorilor ce emuleaza cele 5 simturi umane,
cat si pe baza conectarii la Amazon Alexa.
Desk Buddy este o varianta simplificata a lui Vector, utilitatea sa constand in interfata simplificata si in capacitatea sa de a condensa o suma de functionalitati intr-o singura unitate. Desk Buddy poate citi temperatura si umiditatea mediului inconjurator, poate functia drept MP3 Player, poate
afisa ora precum si alte mesaje predefinite pe ecranul LCD. Robotelul are o miscare aleatoare, insa senzorii asigura faptul ca va ocoli obstacolele de
pe birou si nici nu va parasi suprafata inalta a biroului.
Descriere generală
In realizarea Desk Buddy am folosit:
4 motoare cu reductor si 4 roti actionate de un Motor Driver L293D.
Un senzor ultrasonic actionat de un servomotor ce previne coliziunea cu obstacolele si un senzor IR ce previne parasirea suprafetei biroului.
DFPlayer Mini ce pe baza unui MicroSD Card stocheaza pana la 16GB de melodii pe care le poate reda prin intermediul unui speaker. Melodiile sunt afisate pe ecranul LCD, iar player-ul poate fi actionat pe baza a 3 butoane.
Ecranul LCD poate afisa ora, temperatura pe baza unui senzor de temperatura precum si alte mesaje.
Hardware Design
Lista de componente:
4 x motor cu reductor si roata
Motor Shield Driver L293D
4 x buton
Senzor ultrasonic HC-SR04
Breadboard & Mini Breadboard
3 x Arduino Uno
3 x Baterie 9V
MicroSD Card
DFPlayer Mini
Difuzor
Senzor IR
Ecran LCD I2C
Senzor DHT
3 x Led
Senzor LM393
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF