This is an old revision of the document!


Arithmetic Game

Radu Alberto 331CC

Introducere

Proiectul consta într-un joc cu operații aritmetice în care utilizatorul va primi 2 numere întregi random și o operație aritmetică random și va trebui să scrie rezultatul operației celor două numere contra timp.

Descriere Generală

Proiectul va folosi interfața serială pentru afișarea celor doua numere și a operatiei generate random , cât și pentru introducerea rezultatului de către utilizator de la tastatură. Dacă operația calculată de către utilizator va fi corectă, un buzzer va cântă o melodie specifică victoriei, în caz contrar una de infrângere și de asemenea se va afișa un mesaj specific pe display-ul LCD.Pentru fiecare rezultat corect scorul utilizatorului va crește, fiind afișat pe un LED cu 7 segmente.Utilizatorul va avea 3 vieți , o viața fiind pierdută atunci când rezultatul introdus de acesta este incorect.De asemenea proiectul va avea și butoane pentru a selecta dificultatea dorită (o dificultate crecuta presupune un timp mai scurt și numere mai mari pentru care trebuie calculată operația), cât și pentru resetarea jocului.

Schema Bloc

Hardware Design

Piese
  • Arduino UNO
  • LCD Display 1602 + I2C
  • Buzzer
  • Adaptor SD
  • LED cu 7 segmente
  • Componente de baza (pini, fire, butoane)

Software Design

Ca mediu de dezvoltare voi folosi atât Tinkercad, cât și aplicația de bază oferită de Arduino pentru dezvoltarea în timp real a proiectului.

Biblioteci

Voi folosi biblioteca LiquidCrystal.h pentru utilizarea LCD-ului.

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

TODO Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/sgherman/arithmeticgame.1652386310.txt.gz · Last modified: 2022/05/12 23:11 by alberto_mihai.radu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0