This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2022:rtilimpea:simonsays [2022/06/02 02:27] ionut.niculaie [Jurnal] |
pm:prj2022:rtilimpea:simonsays [2022/06/02 02:34] (current) ionut.niculaie [Software Design] |
||
|---|---|---|---|
| Line 57: | Line 57: | ||
| *Adafruit_SSD1306.h | *Adafruit_SSD1306.h | ||
| - | Ordinea in care se vor aprinde LED-urile va fi salvata si actualizata intr-un array. | + | Ordinea in care se vor aprinde LED-urile va fi salvata si actualizata intr-un array. Randomizarea |
| + | se face prin alegerea unui seed aleator la inceputul programului. Am folosit functia analogRead pe | ||
| + | un pin neconectat pentru a realiza acest lucru. | ||
| In cadrul proiectului, functia level() constituie modul prin care un nivel este prezentat | In cadrul proiectului, functia level() constituie modul prin care un nivel este prezentat | ||
| Line 66: | Line 68: | ||
| butoanele au fost apasate in ordinea cea buna, atunci se va pregati nivelul urmator prin adaugarea | butoanele au fost apasate in ordinea cea buna, atunci se va pregati nivelul urmator prin adaugarea | ||
| unui nou LED in array. | unui nou LED in array. | ||
| + | |||
| + | Ca element bonus, am adaugat melodii, atat atunci cand utilizatorul castiga, cat si atunci cand pierde. | ||
| + | Aceste bucati de cod au fost preluate de pe internet, iar sursele sunt mentionate in bibliografie. | ||
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||