This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:rtilimpea:simonsays [2022/06/02 02:25] ionut.niculaie [Download] |
pm:prj2022:rtilimpea:simonsays [2022/06/02 02:34] (current) ionut.niculaie [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 57: | Line 57: | ||
*Adafruit_SSD1306.h | *Adafruit_SSD1306.h | ||
- | Ordinea in care se vor aprinde LED-urile va fi salvata si actualizata intr-un array. | + | Ordinea in care se vor aprinde LED-urile va fi salvata si actualizata intr-un array. Randomizarea |
+ | se face prin alegerea unui seed aleator la inceputul programului. Am folosit functia analogRead pe | ||
+ | un pin neconectat pentru a realiza acest lucru. | ||
In cadrul proiectului, functia level() constituie modul prin care un nivel este prezentat | In cadrul proiectului, functia level() constituie modul prin care un nivel este prezentat | ||
Line 66: | Line 68: | ||
butoanele au fost apasate in ordinea cea buna, atunci se va pregati nivelul urmator prin adaugarea | butoanele au fost apasate in ordinea cea buna, atunci se va pregati nivelul urmator prin adaugarea | ||
unui nou LED in array. | unui nou LED in array. | ||
+ | |||
+ | Ca element bonus, am adaugat melodii, atat atunci cand utilizatorul castiga, cat si atunci cand pierde. | ||
+ | Aceste bucati de cod au fost preluate de pe internet, iar sursele sunt mentionate in bibliografie. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
Line 99: | Line 104: | ||
* **24.05.2022**: Adaugarea ecranului in cadrul proiectului | * **24.05.2022**: Adaugarea ecranului in cadrul proiectului | ||
* **26.05.2022**: Mici ajustari ale codului | * **26.05.2022**: Mici ajustari ale codului | ||
- | * **27.06.2022**: Finalizarea documentatiei | + | * **27.05.2022**: Finalizarea documentatiei |
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== |