Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:rtilimpea:simonsays [2022/06/01 22:55]
ionut.niculaie [Jurnal]
pm:prj2022:rtilimpea:simonsays [2022/06/02 02:34] (current)
ionut.niculaie [Software Design]
Line 1: Line 1:
 ====== Simon Says ====== ====== Simon Says ======
 +<​note>​ **Autor:** Niculaie Ionut-Lucian \\ **Grupa:** 335CB \\ </​note>​
 ===== Introducere si descriere generala ===== ===== Introducere si descriere generala =====
  
Line 10: Line 11:
  
 La fiecare avansare de nivel, se va aprinde cu un LED mai mult, adaugandu-se la ordinea La fiecare avansare de nivel, se va aprinde cu un LED mai mult, adaugandu-se la ordinea
-de la nivelul anterior.+de la nivelul anterior. Jocul are un numar maxim de 30 de nivele. Daca jucatorul reuseste 
 +sa treaca de toate cele 30 de nivele va castiga si va avea parte de un cantec al victoriei.
  
 Ideea de la care am pornit este pasiunea mea pentru mici joculete care te pot relaxa, Ideea de la care am pornit este pasiunea mea pentru mici joculete care te pot relaxa,
Line 36: Line 38:
   *4 x Rezistente 3.3K Ohm   *4 x Rezistente 3.3K Ohm
   *1 x Buzzer   *1 x Buzzer
-  *Fire Tata-Tata ​si Mama-Mama+  *Fire Tata-Tata
  
 Rezistentele de 330 Ohm le-am folosit pentru LED-uri, pentru a limita curentul Rezistentele de 330 Ohm le-am folosit pentru LED-uri, pentru a limita curentul
Line 55: Line 57:
   *Adafruit_SSD1306.h   *Adafruit_SSD1306.h
  
-Ordinea in care se vor aprinde LED-urile va fi salvate ​si actualizate ​intr-un array.+Ordinea in care se vor aprinde LED-urile va fi salvata ​si actualizata ​intr-un array. Randomizarea 
 +se face prin alegerea unui seed aleator la inceputul programului. Am folosit functia analogRead pe 
 +un pin neconectat pentru a realiza acest lucru.
  
 In cadrul proiectului,​ functia level() constituie modul prin care un nivel este prezentat In cadrul proiectului,​ functia level() constituie modul prin care un nivel este prezentat
Line 64: Line 68:
 butoanele au fost apasate in ordinea cea buna, atunci se va pregati nivelul urmator prin adaugarea butoanele au fost apasate in ordinea cea buna, atunci se va pregati nivelul urmator prin adaugarea
 unui nou LED in array. unui nou LED in array.
 +
 +Ca element bonus, am adaugat melodii, atat atunci cand utilizatorul castiga, cat si atunci cand pierde.
 +Aceste bucati de cod au fost preluate de pe internet, iar sursele sunt mentionate in bibliografie.
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +{{:​pm:​prj2022:​rtilimpea:​bb943e75-edb4-426a-985f-0928406b7f94.jpg?800|}} 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru+{{:​pm:​prj2022:​rtilimpea:​c3730a52-cbb5-4a88-a400-1acc16ea9858.jpg?​800|}}
-</​note>​+
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
Line 74: Line 80:
 Ca si concluzii, am reusit sa finalizez proiectul cu toate functiile pe care mi le-am propus, ba Ca si concluzii, am reusit sa finalizez proiectul cu toate functiile pe care mi le-am propus, ba
 chiar la final am reusit sa reusesc sa-mi dau frau liber imaginatiei,​ adaugand anumite elemente chiar la final am reusit sa reusesc sa-mi dau frau liber imaginatiei,​ adaugand anumite elemente
-care pot crea amuzament sau un zambet.+care pot crea amuzament sau un zambet ​celui care joaca jocul(anumite melodii care se redau atunci 
 +cand jocul se castiga sau se pierde).
  
 Fiind primul proiect in Arduino, mi-a fost putin mai greu Fiind primul proiect in Arduino, mi-a fost putin mai greu
Line 83: Line 90:
  
 <note warning> <note warning>
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).+Pentru ca programul sa ruleze va trebui sa se instaleze biblioteca pentru OLED.
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**.+Tools -> Manage Libraries ​-> Adafruit SSD1306
 </​note>​ </​note>​
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​rtilimpea:​simonsays.zip|}}
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
-  * **27.04.2022**: Alegerea temei pentru proiect. +  * **08.05.2022**: Alegerea temei pentru proiect 
-  * **03.05.2022**: ​Alegerea și comandarea pieselor. ​ +  * **15.05.2022**: ​Comandarea resurelor hardware 
-  * **08.05.2022**: ​Realizarea paginii proiectului și a descrierii succinte a acestuia. +  * **20.05.2022**: ​Finalizarea unei variante initiale 
-  * **13.05.2022**: ​Conectarea inițială a componentelor și verificarea funcționalităților de bază. +  * **24.05.2022**: ​Adaugarea ecranului in cadrul proiectului 
-  * **22.05.2022**: ​Conectarea finală a componentelor și fixarea acestora. +  * **26.05.2022**: ​Mici ajustari ale codului 
-  * **27.05.2022**:​ Finalizarea ​documentației.+  * **27.05.2022**:​ Finalizarea ​documentatiei
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +Resurse Software 
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** ​şi **Resurse Hardware**+  ​*https://​github.com/​Rahul24-06/​Arduino-Coffin-Dance-Theme/​blob/​master/​Coffin_dance_arduino/​Coffin_dance_arduino.ino 
-</note>+  ​*https://​learn.adafruit.com/​adafruit-gfx-graphics-library/​graphics-primitives 
 +  ​*https://​www.youtube.com/watch?​v=ksNbEuhO4fU
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2022/rtilimpea/simonsays.1654113358.txt.gz · Last modified: 2022/06/01 22:55 by ionut.niculaie
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0