This is an old revision of the document!
Schema Bloc:
Placuta Arduino primeste input de la cele 4 butoane, informatii pe care le foloseste pentru a muta player-ul afisat ca output pe ecranul LCD. Buzzer-ul este tot element de output, acesta reda sunete in conformitate cu timpul ramas pentru jucator de a evada.
Mediu de dezvoltare: Arduino IDE
In partea de Setup initializez labirintul pentru nivelul 1. Pentru celelalte 2 nivele ale jocului exista cate 2 functii care genereaza obstacolele. Coordonatele obstacolelor sunt retinute in vectori care sunt resetati in functie de nivel, pentru a ne asigura ca player-ul respecta aceste limitari.
Pe parcursul unui nivel, buzzerul va emite sunete de frecventa din ce in mai mica la un interval de 5 secunde, pentru a semnala timpul ramas jucatorului pentru a ajunge la iesire. Atunci cand jucatorul ajunge la iesire, se afiseaza pe ecran un mesaj corespunzator, precum si un sunet de victorie. La fel se intampla si atunci cand acesta nu reuseste sa termine in timpul setat.
In principiu, consider ca proiectul meu a atins obiectivul propus, acela de a crea un joc simplu, functional, setat pe nivele de dificultate.
Initial, am dorit sa pun un timer care sa afiseze timpul ramas, insa pinii digitali de pe placuta nu erau suficienti, asa ca am gasit alternativa de a folosi un buzzer pe post de cronometru sonor.
Cred ca pe partea de aranjament a firelor se mai putea lucra, butoanele nu sunt foarte usor de accesat.
335cb_matei_bianca-elena_pm.zip
Trebuie descarcate in prealabil bibliotecile: