This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:rtilimpea:escape-room [2022/06/02 00:12] bianca_elena.matei [Bibliografie/Resurse] |
pm:prj2022:rtilimpea:escape-room [2022/11/16 08:53] (current) alexandru.radu1202 [Escape Room] |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
====== Escape Room ====== | ====== Escape Room ====== | ||
<note> **Autor:** Matei Bianca Elena \\ **Grupa:** 335CB \\ </note> | <note> **Autor:** Matei Bianca Elena \\ **Grupa:** 335CB \\ </note> | ||
+ | |||
+ | Te iubesc si imi e dor de tine. | ||
+ | A. R. | ||
===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
Line 33: | Line 36: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Lista de piese: | + | ** Lista de piese: ** |
* Arduino Uno | * Arduino Uno | ||
* Breadboard | * Breadboard | ||
Line 61: | Line 64: | ||
- | Pe parcursul unui nivel, buzzerul va emite sunete de frecventa din ce in mai mica la un interval de 5 secunde, pentru a semnala timpul ramas jucatorului pentru a ajunge la iesire. Atunci cand jucatorul ajunge la iesire, se afiseaza pe ecran un mesaj corespunzator. La fel se intampla si atunci cand acesta nu reuseste sa termine in timpul setat. | + | Pe parcursul unui nivel, buzzerul va emite sunete de frecventa din ce in mai mica la un interval de 5 secunde, pentru a semnala timpul ramas jucatorului pentru a ajunge la iesire. Atunci cand jucatorul ajunge la iesire, se afiseaza pe ecran un mesaj corespunzator, precum si un sunet de victorie. La fel se intampla si atunci cand acesta nu reuseste sa termine in timpul setat. |
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
Line 75: | Line 78: | ||
In principiu, consider ca proiectul meu a atins obiectivul propus, acela de a crea un joc simplu, functional, setat pe nivele de dificultate. | In principiu, consider ca proiectul meu a atins obiectivul propus, acela de a crea un joc simplu, functional, setat pe nivele de dificultate. | ||
- | Initial, am dorit sa pun un timer care sa afiseze timpul ramas, insa pinii digitali de pe placuta nu erau suficienti, asa ca am gasit alternativa de a folosi un buzzer pe post de cronometru sonor. | + | Initial, am dorit sa pun un timer care sa afiseze timpul ramas, insa pinii digitali de pe placuta nu erau suficienti, asa ca am gasit alternativa de a folosi un buzzer pe post de cronometru sonor. Si acest lucru a creat cateva dificultati, deoarece erau necesare delay-uri care opreau intregul program si nu mai puteam detecta corespunzator apasarea butoanelor, insa am gasit solutia de a folosi sunete continue setate pe frecvente diferite, care pot fi executate in acelasi timp cu restul programului, fara a il bloca. |
Cred ca pe partea de aranjament a firelor se mai putea lucra, butoanele nu sunt foarte usor de accesat. | Cred ca pe partea de aranjament a firelor se mai putea lucra, butoanele nu sunt foarte usor de accesat. | ||
+ | |||
+ | Insa, in final, mi-a placut sa lucrez la acest proiect, am invatat si lucruri noi, iar dupa ce am rezolvat partea principala, si anume labirintul, nu a fost foarte greu sa mai adaug cateva elemente, si anume afisarea pe ecran a diferitor mesaje, efecte de sunet specifice victoriei/esecului si probabil as fi pus si mai multe elemente diferite, daca as mai fi avut suficienti pini pe placuta. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2022:rtilimpea:335cb_matei_bianca-elena_pm.zip|}} | ||
+ | |||
<note warning> | <note warning> | ||
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | Trebuie descarcate in prealabil bibliotecile: |
+ | * <Adafruit_GFX.h> | ||
+ | * <Adafruit_PCD8544.h> | ||
</note> | </note> | ||
Line 93: | Line 103: | ||
Resurse: | Resurse: | ||
* https://learn.adafruit.com/adafruit-gfx-graphics-library/graphics-primitives | * https://learn.adafruit.com/adafruit-gfx-graphics-library/graphics-primitives | ||
+ | * https://create.arduino.cc/projecthub/SURYATEJA/use-a-buzzer-module-piezo-speaker-using-arduino-uno-89df45 | ||
* https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab1-2022 | * https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab1-2022 | ||
+ | * https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab3-2022 | ||
* https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab5-2022 | * https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab5-2022 | ||